מה לא נאמר על בעיות החנייה בעיר תל אביב יפו?
יותר ויותר עסקים נפגעים. אזרחים נפגעים, זמנם מופקר, עבודתם נפגעת, וחיי הפנאי והבילוי נתקלים בקשיים שמקשים מאד על חיי היומיום
גם בהינתן תחבורה ציבורית המתקבלת על הדעת, לא ניתן לוותר על זמינות הרכב הפרטי.
רוב המחקרים מראים כי כמות הרכב הפרטי תעלה מאד בעתיד, מה שיחריף את בעיית החנייה.
אין מצוקת חניה בעיר תל אביב יפו, רק צרות עין של העירייה יצרה את מצוקת החניה.
אז כיצד ניתן להקל וליצור יותר מקומות חניה?
בראש ובראשונה להחזיר את החניונים העירוניים לרשות העירייה, כל תושב המשלם ארנונה כחוק, בעיר תל אביב יפו, יזכה בחניה חופשית בין השעות 4 אחר הצהרים ועד 7 בבוקר למחרת.
כל חצי מיליון כלי הרכב הנכנסים לעיר ביום יום יחנו בחניונים כרגיל, וישלמו בחניוני העיריה.
חפירת חניונים היא עניין חשוב, ויש לבצע פרוייקטים להקמת עוד ועוד חניונים עירוניים.
בערי העולם אין שטחים הצבועים באדום לבן, רק בישראל ובעזה.
בתל אביב העירייה צובעת שטחים ללא סיבה מוצדקת והדבר גורם להחרפה של מצוקת החנייה ללא סיבה אמיתית. מקומות אשר בהם החניה אסורה יוצגו בתמרור המראה את שעות החניה המותרות. צביעת אבני השפה עולה למשלם הארנונה מליוני שקלים, צוותי תחזוקה, כלי רכב, ניתן באותם כספים לחפור חניונים לתושבי העיר, ולחסוך את שעות השיטוט בתקווה למקום פנוי.
ערי ישראל
עוד גורם לבעיות החנייה בת"א יפו הוא אותם עמודי מתכת שאינם מאפשרים חנייה על חצי המדרכה.
עמודים אלו יוסרו ותושבי העיר יוכלו ליהנות מחנייה חופשית עם שני גלגלים על מדרכה רחבה, כך שתתאפשר תנועה חופשית הן על המדרכה והן על הכביש.
בערים כמו באירופה, בריסל למשל, לא קיימים עמודים כאלה, כך שאין באמת צורך בהם, מה גם שתחזוקתם יקרה, מה שמעשיר את בעלי העניין בכלל ואת קופת העירייה בפרט.
המכוניות שיגררו יהיו אך ורק מכוניות המפריעות לתנועה, או החונות בחניות הנכים.
הגרירה תהיה חלק מעיריית תל אביב, כך שתפעל מתוך עניין בתושב, ולא מתוך עניין עסקי.
סוף לגרירות, כלי הרכב היחידים שיגררו הם רק אלו שעומדים בחניות נכים והמפריעים לתנועה.
תושבי העיר התרגלו לחיות במציאות מלחיצה שלא לצורך. יש הרבה מה לעשות, ונראה שהגיע הזמן.
יאיר צברי.
יותר ויותר עסקים נפגעים. אזרחים נפגעים, זמנם מופקר, עבודתם נפגעת, וחיי הפנאי והבילוי נתקלים בקשיים שמקשים מאד על חיי היומיום
גם בהינתן תחבורה ציבורית המתקבלת על הדעת, לא ניתן לוותר על זמינות הרכב הפרטי.
רוב המחקרים מראים כי כמות הרכב הפרטי תעלה מאד בעתיד, מה שיחריף את בעיית החנייה.
אין מצוקת חניה בעיר תל אביב יפו, רק צרות עין של העירייה יצרה את מצוקת החניה.
אז כיצד ניתן להקל וליצור יותר מקומות חניה?
בראש ובראשונה להחזיר את החניונים העירוניים לרשות העירייה, כל תושב המשלם ארנונה כחוק, בעיר תל אביב יפו, יזכה בחניה חופשית בין השעות 4 אחר הצהרים ועד 7 בבוקר למחרת.
כל חצי מיליון כלי הרכב הנכנסים לעיר ביום יום יחנו בחניונים כרגיל, וישלמו בחניוני העיריה.
חפירת חניונים היא עניין חשוב, ויש לבצע פרוייקטים להקמת עוד ועוד חניונים עירוניים.
בערי העולם אין שטחים הצבועים באדום לבן, רק בישראל ובעזה.
בתל אביב העירייה צובעת שטחים ללא סיבה מוצדקת והדבר גורם להחרפה של מצוקת החנייה ללא סיבה אמיתית. מקומות אשר בהם החניה אסורה יוצגו בתמרור המראה את שעות החניה המותרות. צביעת אבני השפה עולה למשלם הארנונה מליוני שקלים, צוותי תחזוקה, כלי רכב, ניתן באותם כספים לחפור חניונים לתושבי העיר, ולחסוך את שעות השיטוט בתקווה למקום פנוי.
ערי ישראל
עוד גורם לבעיות החנייה בת"א יפו הוא אותם עמודי מתכת שאינם מאפשרים חנייה על חצי המדרכה.
עמודים אלו יוסרו ותושבי העיר יוכלו ליהנות מחנייה חופשית עם שני גלגלים על מדרכה רחבה, כך שתתאפשר תנועה חופשית הן על המדרכה והן על הכביש.
בערים כמו באירופה, בריסל למשל, לא קיימים עמודים כאלה, כך שאין באמת צורך בהם, מה גם שתחזוקתם יקרה, מה שמעשיר את בעלי העניין בכלל ואת קופת העירייה בפרט.
המכוניות שיגררו יהיו אך ורק מכוניות המפריעות לתנועה, או החונות בחניות הנכים.
הגרירה תהיה חלק מעיריית תל אביב, כך שתפעל מתוך עניין בתושב, ולא מתוך עניין עסקי.
סוף לגרירות, כלי הרכב היחידים שיגררו הם רק אלו שעומדים בחניות נכים והמפריעים לתנועה.
תושבי העיר התרגלו לחיות במציאות מלחיצה שלא לצורך. יש הרבה מה לעשות, ונראה שהגיע הזמן.
יאיר צברי.
עופרית