דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופיל חברה לעסק מתחיל 

מאת    [ 15/02/2008 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 7027 פעמים ]


כל עסק, בין אם הוא עסק קיים או עסק מתחיל, זקוק לפרופיל חברה. באמצעות פרופיל חברה אתה מציג את הרעיון העסקי שעומד מאחורי העסק שלך, החזון, הדרך והיחודיות שהופכים אותך למי שאתה. כאשר יש לך מסמך הצגה מנוסח היטב, יש לך כלי שיווקי אינפורמטיבי המסייע לך התקשרות מול ספקים, לקוחות פוטנציאלים או מתעניינים המבקשים לדעת יותר אודות העסק.

יחד עם זאת, עסקים חדשים רבים נוטים לחכות עם פרופיל חברה עד אשר העסק יהיה מבוסס יותר בעיקר בשל החששות שונים. פרופיל חברה נועד על מנת להציג את העסק שלך, ברגע שיש לך עסק-אתה זקוק לפרופיל.

העסק קיים תקופה קצרה
פרופיל חברה מתאים לכל עסק, יתרה מזאת, עסק שקיים תקופה קצרה ונמצאי בשלבי שיווק והצגה ראשוניים יכול להיעזר מאוד בפרופיל חברה מקצועי על מנת לשווק את העסק. בפרופיל חברה אתה מתאר את היחודיות של העסק, המוצרים שאתה מוכר או השירות שאתה נותן, כך שעדיף להשקיע תחילה במסמך מאוגד אחד לפני שאתה מפיק חומר פרסומי אחר, מפולח יותר.

לא יהיה לי מה לכתוב
העסק מורכב מרעיון או מאנשים היוצרים אותו, כך שתמיד יש מה לכתוב על מנת להציג את העסק שלך. כשהקמת את העסק היה לך בראש רעיון, תוכנית, מטרות ויעדים שאליהם היית רוצה להגיע, כל אחד מהנתונים הללו מהווה בסיס לכתיבת הפרופיל. איש תוכן מקצועי יודע כיצד לקחת את המידע הזה ולאסוף אותו לפרופיל איכותי שיכול לשמש אותך.

עוד אין לי רשימת לקוחות מפוארת
לא כל פרופיל חייב להכיל רשימת לקוחות. בהחלט ניתן להתגבר על קושי זה באמצעות הצגת פניות עתידיות או ניסוחים כוללניים כמו "העסק מעניק את שירותיו למוסדות, אירגונים ולקוחות פרטיים" , "עסק מבקש להציע את שירותיו ללקוחות פרטיים ועיסקיים" ניסוח נכון יכול למצב אותך כפי שאתה רוצה, למול הקהל שאתה מבקש לפנות אליו, כך שמחר תוכל לפנות ללקוחות מאותו תחום או מגזר.

העסק שלי הוא אני
עסקים רווחיים רבים הם למעשה עסק של אדם אחד. לא צריך להיות חברה ענקית עם המון חטיבות על מנת להפיק פרופיל חברה מקצועי, מה שכן צריך לדעת זה איך לכתוב נכון פרופיל של אדם אחד. ישנם עסקים של איש אחד המבקשים להצניע את המידע הזה ולכן נעשה שימוש בשם העסק ולא בשם האדם או נדבר ברבים ולא ביחיד. יחד עם זאת,ישנם עסקים כמו בתחום הטיפולי שדווקא מתבססים על ניסיונו וחזונו של אדם אחד ולכן נכתוב את הפרופיל כאשר נותן השירות הוא המרכז.

העסק שלי נותן שירות אחד
עסקים רבים נותנים שירות או מוכרים מוצר אחד. העובדה שהעסק שלך בחר להתמקד בתחום אחד לא גורעת מחשיבות פרופיל מקצועי, להפך. עסק שנותן שירות אחד צריך להיות הכי ברור על מנת לבלוט מעל המתחרים שלו. גם אם העסק שלך נותן שירות אחד הוא וודאי מתאים אותו לסוגי קהל שונים ולכן בפרופיל נפנה לכל קהל באופן ספציפי או נציג נישות נוספות שאליהם תרצה להתפתח בעתיד.


סטודיו דף בית כתיבת תוכן לאתרים http://www.dafbait.com/ מפתח אתר פרופיל און ליין http://www.onlineprofile.co.il
פרופיל חברה מקצועי כותב על ידי מומחי תוכן תוך 48 שעות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב