דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מייצרים שיווק נכון בעיצוב 

מאת    [ 05/06/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1812 פעמים ]

העיצוב לא נס ריחו!

 מי שהספיד את העצוב בעולם והחליט כי הוא עבר לעולם הדיגיטאלי טועה טעות חמורה ואנושה.

הדיגיטאלי הוא טוב! הוא לא אנושי! הוא מתחתי! לעולם הוא לא יכול להחליף את הטבע האנושי, בטח לא בזמן הנראה לעיין!

 לעיצוב, לגרפיקה, לצבע, לאותיות, למסר, יש כוח בלעדי המשפיע על החלטות ותובנות אנושיות של בן האנוש הלוא הוא ה"אדם"

 כ-יועץ אסטרטגי אני נתקל בעסקים שהתובנה המתאימה ביותר לתקופה העכשווית שהוחדרה להם זה, אינטרנט, וירטואלי, וכאן מסתכם כול עולם השיווק והפרסום! עיתונות: די! עלונים: חסל! קטלוגים: כבר לא מתאים! עיצוב החנות, או שטח המסחר כבר לא חשוב: הכי חשוב שאתר האינטרנט של העסק או נותן השירות יהיה: "פיקס".

 טעות, טעות ועוד פעם טעות.

כ-יועץ שיווק אנשים מתחברים למשהו שהם מכירים, אנשים מתחברים לנוסטלגיה, אנשים מתחברים לדברים של פעם, אנשים מתחברים לדימויים מוכרים, לתובנות מובנות מראש, אנשים הם יצורים אנושיים של עיצוב, צבע, יופי, אסתטיקה, מסר ברור, מילים מוכרות, מילים מוכרות. מדוע לדעתכם אנשים הולכים למוזאון, מדוע יש תורים ארוכים במוזאונים המוכרים בחו"ל? או בוא נהיה יותר חוצפנים ונשאל למה אנשים נוסעים לטיולים? הם הרי יכולים לבקר בכול מקום באמצעות העולם הווירטואלי, (זוכרים את הפרויקט של אופני גוגל המצלמים כול רחוב ורחוב בעולם) התשובה ברורה! הנפש האנושית או האדם רוצה לראות, לחוש, להריח, לשמוע, לממש את החושים שלו על מנת שיוכל להרגיש את הדברים חיים, הנפש אוהבת לרשרש בדפי העיתון, אוהבת לשמוע את דפדוף הדפים בספרים כתובים ומצולמים, וזאת הסיבה כי העיצוב, הגרפיקה, העיתון, העלון, הפלקט, המודעה, לא תעלם לה ככה סתם!

 כ-יועץ עסקי אני זוכר שאמרנו קדיש על בתי הקולנוע, אנשים השכירו סרטים בספריית הווידאו, אחר כך התחילו להוריד סרטים במחשב, ובתי הקולנוע המיתולוגים נגמרו, נהרסו, והפכו להיות מגרשי חנייה, עד שהגיעו רשתות הקולנוע, יצרו אפקטים ויזואליים מושכים ומגרים במקומות הבילוי ומרכזי הקניות ומשכו את הלקוחות אל תוך בתי הקולנוע, לא לפני שעברו את החוויה העיצובית של עולם הקולנוע החדש. (מרשתות הקולנוע אומרים כי יש להם עליה של קרוב ל-50% בצופי הקולנוע בקונספט החדש) למה? כי העיצוב מושך, הצבע מרתק, והסאונד מקפיץ! כול זה גורם ללקוח את החוויה הרגשית והאמתית.

 שיווק הוא תורה בפני עצמה, שיווק זו חוויה שאתה מכניס את הלקוח הפוטנציאלי בתוכה, שיווק זו סביבה טבעית שאתה רוצה להימצא בתוכה, מכירות לא יכולות להיעשות באינטרנט (יש כאלה שכן) מכירות ושיווק נעשה בין בני אנוש ובני אנוש מבקשים את החוויה היצירתית

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב