מיכל זיו, 30, מונתה לכלכלנית בכירה בחברת YCD, המתמחה במתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. המינוי התבקש בעקבות עליה של מעל ל- 100% במכירות YCD בשנה האחרונה. במסגרת תפקידה, תהיה זיו אחראית על תחום התמיכה הפיננסית למכירות ותהליכי הגבייה בחברה. בתפקידה הקודם שימשה זיו ככלכלנית החטיבה הפרטית בחברת פלאפון. לזיו תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת"א.
חברת YCD מתמחה במתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חוויית הלקוח. החברה פועלת בישראל, אירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק ואוסטרליה. בין לקוחותיה: בנק דיסקונט, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו. לפרטים: www.ycd.net
חברת YCD מתמחה במתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חוויית הלקוח. החברה פועלת בישראל, אירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק ואוסטרליה. בין לקוחותיה: בנק דיסקונט, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו. לפרטים: www.ycd.net
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il