מה חשוב לדעת כאשר מפיקים סרטי תדמית?
הדבר הכי חשוב הוא כמובן להגדיר את קהל היעד, להבין אותו ולנחש היטב למה הוא זקוק, ורק אז להחליט כיצד לבנות את סרט התדמית כך שיענה על צורך זה. סרט תדמית טוב מתמקד במוצר או בשרות שהוא משווק, ומשדר את התחושה שהוא טוב יותר מהמוצר של המתחרים. לשם כך יש להכיר את המתחרים ואת המוצרים המוצגים על ידי סרטי תדמית מטעמם. תוך למידה יסודית של המתחרים, חשוב למצוא את נקודות היתרון שבמוצר שלנו ולהבליטו, בין שמדובר במוצר עצמו, ובין שמדובר ברמת השרות, נגישות ברחבי הארץ ועוד. כמו כן, אופיו של סרט תדמית מושפע רבות מהמיקום בו נבחר להציגו. סרטי תדמית אשר מוצגים באתר האינטרנט, אינם דומים לסרטונים המוצגים בתערוכות או כנסים. לכל מיקום מאפיינים משלו שיש להביא בחשבון. סרטי תדמית הם ללא ספק השקעה מחושבת שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם רוצים לפרסם משהו חדשני ופורץ דרך או כאשר אתם מעוניינים לתקן רושם או מוניטין שנוצרו בחלוף הזמן. לא חסרים מקרים או דוגמאות על חברות שניזוקו תדמתית עקב סיקור תקשורתי לקוי או מוטה או אשר נפלו קורבן לתדמית והיו זקוקות לשיווק תדמיתי על מנת לצאת לדרך חדשה
מי עומד מאחורי סרט תדמית?
את השאלה הזו שואל כל צופה העומד מול מסך כלשהו המקרין סרט תדמית. על מנת שהצופה ישתכנע באיכות המוצר המוצג בסרט, הוא צריך תחילה לפתח יחס או אמון כלשהו במי שעומד מאחורי הקלעים, דהיינו בעל העסק. הוא מעוניין להכיר אותו קצת, להבין מיהו כאדם, מהי תפישת עולמו ויחסו לזולת ועוד. ולכן, חשוב להציג באופן מעורר אמון את בעלי העסק, ואז גם המוצר יימכר.
מכונת כתיבה