דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה החלק בכתיבת תוכן שימשוך אלייך את הגולש 

מאת    [ 01/07/2013 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2266 פעמים ]

מבנה כתיבת תוכן על פי חוק פארטו

חוק פארטו או בשמו הפופולרי, חוק 80-20, אומר ש- 20% מהמאמץ מביא ל- 80% תפוקה. חוק פראטו נכון לתחומים שונים בחיים וניתן לנתח על פיו גם את המבנה של כתיבת תוכן.

בעוד ש- 20% מהתוכן שניצור יעניק לנו 80% מהתפוקה, גם בתוך כל כתיבת תוכן 20% מהתוכן יתפסו 80% מתשומת הלב של הקורא. שלא כמו מגוון של כתיבת תוכן בה אנו לא יודעים אלו מאמרים ימשכו את הגולש ואילו לא, בתהליך הכתיבה אנו יכולים לכוון ולתכנן את 20% התוכן שהגולש יתעניין בו.

הגולש, באופן טבעי מתעניין בעצמו, בבעיות שלו, בצרכים שלו ובפתרונות אותם הוא מחפש. ברגע שנעניק לגולש את הפתרונות לבעיות שלו- נתפוס את תשומת הלב שלו. כמובן, התייחסות אל הגולש ופתרון בעיה יכול להתבטא בדרכים רבות ובניהן; טיפ, רעיון שעלה, שלבים לביצוע או סיפור שמאפשר לגולש להבין שניתן לפתור את הבעיה.

כאשר הגולש מקבל דרך כתיבת התוכן שלנו פתרון, הוא יחוש שכתבנו עליו, שאנחנו מבינים אותו, שאנחנו המומחים לפתרון הבעיה ולכן אנחנו כאן.

כתיבת תוכן הכוללת פתרון לבעיה או הצפת בעיה והצגת מענה, מעבירה מספר תחושות לגולש.

הגולש מרגיש שמבינים אותו, שהתייחסו אליו, הוא לא לבד. אם יש מאמר על הנושא, כנראה הוא מעסיק עוד רבים ובמקרה זה צרת רבים היא חצי נחמדה.

בכתיבת תוכן והצגת בעיה ופתרונה אנחנו נתפסים בעיניי הגולש כבעלי מקצוע אשר מבינים בתחום. אם הצלחנו לפתור עבור הגולש בעיה או לתת לו כיוון לפתרון, אנחנו מומחים בתחום שלנו והסיכוי שלנו ליצור רושם טוב אצל הגולש והתעניינות שלו בנו ובשירות שלנו הולך וגדל.

כמובן, לעיתים ישנן בעיות גדולות, אשר דורשות פתרון ארוך טווח. אנו יכולים לכתוב סדרת מאמרים או להעניק טיפ אחד מתוך הפתרונות השונים. על ידי כתיבת תוכן לא נפתור את כל בעיות הגולשים אך נוכל להעביר אותם להיות לקוחות שלנו. תחילה הגולשים יבחנו אותנו, האם אנחנו יכולים לתת להם מענה לבעיה. אם מתוך המאמר הצלחנו לסקרן אותם, ייתכן מאד שהם יהפכו לעוקבים שלנו במאמרים, בפייסבוק או דרך רשימת תפוצה.

לאחר הכרות עם התכנים שלנו, אשר יכולים להיות מאמרים, בלוגים, דיוור וסרטונים, יוכלו הגולשים להחליט האם הם הפיקו מאיתנו מספיק ערך כדי להפוך ללקוחות שלנו או לא. במקרה של כתיבת תוכן, הערך שנעניק לגולש יבוא לידיי ביטוי אמנם רק ב 20% מהמלל אך הוא ייתן לגולש 80% מהתוצר ובהתאם גם ייקבע האם הגולש יישאר איתנו או לא.

לכתיבה מהירה ומהנה, תוכלו ללחוץ כאן ולקבל מדריך חינמי

מיטל אור, בכסף קטן, קורסים לעסקים. לקבלת קורס מתנה- "איך לכתוב מאמר ב- 28 דקות"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב