הפקת סרטים היא עניין מורכב, וזה לא משנה איזה סוג של סרט זה. אם אתם עסק שרוצה להפיק סרט תדמית כדי להגדיל מכירות, כדאי שתלמדו קצת על הפקות סרטים, אפילו אם חברה אחרת עושה את ההפקה עבורכם, כדי שתדעו מה אתם מקבלים עבור הכסף שלכם.
יש כמה אלמנטים שצריך לטפל בהם בהפקה של סרט תדמית לעסק , כמו סרטים אחרים, והם: תוכן, תמונה, קריינות וסאונד. כל אחד מאלה צריך להיות איכותי וכולם יחד צריכים ליצור סרט מקצועי שישיג את המטרה לשמה הוא הופק- להגדיל את היקף המכירות.
החשיבות של הפקת סרט תדמית בצורה מקצועית היא גבוהה גם אם מפיקים את הסרט למטרת גיוס כספים ממשקיעים במוצר שרוצים לפתח ולשווק. במקרה הזה, משום שאין עדיין את המוצר, תהיה עבודה רבה ומורכבת של אנימציה תלת מימד, מה שאומר שההפקה תהיה יקרה יותר.
אבל לא משנה כמה יקרה ההפקה, כפי שאמרנו, אתם צריכים לדעת מה מגיע לכם בעבור הכסף שאתם משלמים. אז בוא נתחיל.
תוכן- התוכן של סרט תדמית הוא למעשה כל מה שהסרט כולל, גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת הקול והסאונד. כמו כן, זה קשור גם למה שמראים ומשמיעים וגם לאיך. לצורך הדוגמא, אם מראים הדמייה של מוצר כלשהו בתלת מימד, נניח מכונית, ויש קריינות ברקע, התמונה והקריינות צריכים להיות עניינים, וכמו כן, התמונה צריכה להראות את המכונית בבירור כמו שהקריינות צריכה להיות ברורה ונקייה.
תמונה- כאמור, התמונה היא חלק מהתוכן, והיא צריכה להציג את המוצר באופן ברור, גם מבחינת הזוויות וגם מבחינת איכות התמונה. אם אתם רוצים לשכנע אנשים לקנות או להשקיע במוצר, חשוב שהם יוכלו לראות את המוצר מכל הכיוונים שלו.
קריינות- עוד חלק מהתוכן, ובמקרה הזה, הקריינות צריכה להיות לא רק עניינית אלא גם דוחפת לקנייה/השקעה, וצריך להתאים אותה לקהל היעד. אם מדובר במוצר שכבר על המדפים ורוצים למשוך חבר'ה צעירים לרכוש אותו, קצת שנינות והומור לא יזיקו. אבל, כשמחפשים משקיעים במוצר, הכל צריך להיות ענייני, כי אנשי עסקים אמתיים לא מתייחסים לרגשיות וסנטימנטליות, והם רוצים אך ורק מידע, על המוצר, על היקף המכירות והרווחים הצפויים וכדומה.
סאונד- קשור לקריינות, וגם למוסיקה ואפקטים, אם ישנם. הכל צריך להיות חד וברור, צליל נקי. אם הסאונד אינו איכותי, קשה לשמוע בבירור את הקריינות ואת האפקטים (שגם הם חלק חשוב בסרט), וכך הסרט לא מעביר את המסר בצורה הכי טובה.