לכל אחיי, רעיי ואוהבי.
התומכים, המוחים והשואלים הכצעקתה.
תודה לכל אשר הגיבו לדבריי, בעניין הרבנות הראשית.
לאור ההערות, ההארות והמחאות.ברשותכם אבהיר מספר דברים.
אינני מכיר ולו אחד מהרבנים, אשר נבחרו, באופן אישי.אין בדבריי ולו מילה אחת המכוונת אליהם.אין ספק בליבי שהינם יהודים טובים, החפצים טוב ואמת.דבריי הינם לעומת גישתם ושולחיהם אשר כנגד מעשיהם אשר בעיני שגויים הם, מעשים אשר לא רק שאינם מביאים את גאולתינו אלא מרחקים אותנו ממנה.
דורנו דור גאולה.דורנו בא לאחר דורות רבים אשר בהם גאולתנו לא הגיעה לשלמותה.
דורנו הינו דור בו הפילוג, ההפרדה והריחוק מהשני הינו דווקא בעניין קיום תורה ומצוות.
יש אשר מקפידים על קלה כבחמורה ויש אשר מקפידים על חמורה כבקלה.
ריחוק והפרדה זו בקיום המצוות מביא לריחוק גדול אף יותר בעניין של בן אדם לחברו.במעשים אלו אנו עוברים על כלל גדול בתורה "ואהבת לרעך כמוך".
במשך דורות עשה ועושה עם ישראל, כולו, כל אשר לאל ידו להביא את גאולתנו.
אומר הנביא ישעיה, למה-לי רב-זבחיכם יאמר יהוה, שבעתי עלות אילים וחלב מריאים; ודם פרים וכבשים ועתודים, לא חפצתי. יב כי תבאו, לראות פני--מי-בקש זאת מידכם, רמס חצרי. יג לא תוסיפו, הביא מנחת-שוא--קטרת תועבה היא, לי; חדש ושבת קרא מקרא, לא-אוכל און ועצרה. יד חדשיכם ומועדיכם שנאה נפשי, היו עלי לטרח; נלאיתי, נשא. טו ובפרשכם כפיכם, אעלים עיני מכם--גם כי-תרבו תפלה, אינני שמע: ידיכם, דמים מלאו. אין הקב"ה חפץ לא בקלה ולא בחמורה, חפצו של הקב"ה טז רחצו, הזכו--הסירו רע מעלליכם, מנגד עיני: חדלו, הרע. יז למדו היטב דרשו משפט, אשרו חמוץ; שפטו יתום, ריבו אלמנה.
בפרשת השבוע, עקב, אומרת התורה ועתה, ישראל--מה יהוה אלהיך, שאל מעמך: כי אם-ליראה את-יהוה אלהיך ללכת בכל-דרכיו, ולאהבה אתו, ולעבד את-יהוה אלהיך, בכל-לבבך ובכל-נפשך.
הקב"ה מבקש יראת ה', יראת ה' הינה ללכת בכל-דרכיו ולאהבה אתו ורק אח"כ ולעבד את-יהוה אלהיך, גם עבודת ה' צריך שתהא בכל-לבבך ובכל-נפשך.עבודת ה' איננה מצוות אנשים מלומדה, עבודת ה' צריך שתהא בכל-לבבך ובכל-נפשך, רחמנא ליבא בעי.
אומר הנביא ישעיהו, כל עוד ידיכם, דמים מלאו אזי גם ובפרשכם כפיכם, אעלים עיני מכם--גם כי-תרבו תפלה, אינני שמע.
מוריי ורבותיי תפקידו של רב ראשי, הינו הנהגה.הנהגה ללכת בכל-דרכיו, ולאהבה אתו.השאר ממילא יבוא.ההולך בדרך ה', האיש אשר איננו בבחינת : ידיכם, דמים מלאו.הוא הולך בדרך ה', הוא האוהב את ה' ועבודת ה' תבוא בהמשך.עבודה שתבוא הינה בבחינת ליבא, לב האדם עובד את ה', לא עבודה בבחינת בגדי עור, בגד המכסה את ערוות האדם אלא בגד אור, בגד המאיר את פנימיות האדם.
ציבור הרואה בעבודת ה' קודם להליכה בדרכיו ולאהבה אותו, הינה שגויה.דרך זו הינה גלותית, איננה דרך גאולה.דרך זו בחינתה ידיכם, דמים מלאו.דרך זו בחינתה טובל ושרץ בידו.כאשר דור מונהג בדרך זו, אכן יש לקרוע קריעה, שכן כאילו חרב בימיו, ימיו של כל אחד ואחד מאתנו.
למרות היותי שייך לציבור היהודי המאמין, המכונה כיפה סרוגה, לא אכנס לסיבות אשר הביאו אותנו למצב זה, אבקש לומר רק דבר אחד בעניין אבל אשמים אנחנו
לכל אשר העירו והאירו על דברים נוקבים אלו, אבקש לומר:הדברים נוקבים, דברים אלו לא נאמרו משנאה לאדם ו/או ציבור כל שהוא, ההפך הוא הנכון ליבי גדוש ומלא באהבה לכל יהודי באשר הוא.ליבי מלא חמלה לאשר אינם רואים שמעשיהם הינם בבחינת מי-בקש זאת מידכם.
ליבי מלא חמלה ותפלה לאותם אשר בעיניהם רואים, בלבם מבינים אך אין בכוחם לומר זאת בפיהם.
אשא תפילה לאבינו שבשמים יה"ר שנזכה ולו רק לבחינת הזכו--הסירו רע מעלליכם, מנגד עיני: חדלו, הרע.
שבת שלום
שאי-סביב עיניך וראי, כלם נקבצו באו-לך
דויד לקס - מאבחן ומטפל הוליסטי מומחה מאבחן ומטפל הוליסטי, ניסיון מעל 10 שנים. . מתמחה בשילוב כלים טיפוליים, בהתאמה למטופל. מטפל בראיה יהודית ב: פסיכותראפיה גופנית, איזון גוף נפש, רפלקסולוגיה, אירדיולוגיה, עיסוי רקמות עמוק, דמיון מודרך, תנועה, מודעות עצמית. מתמחה במצוקות על רקע נפשי, דיכאונות, פוריות, עיכול, נשימה ועוד. בנוסף מטפל בחולים במחלות "סופניות". מנחה קבוצות ויחידים, למודעות עצמית, זיהוי וסיוע בפתרון בעיות התנהגותיות. מרצה למודעות יהודית.בוגר ומורה לשעבר במכללת "רידמן" ירושלים | 052-6409251