29.7.2013, נכתב ופורסם באתר אינטרנט "מאמרים" articles.co.il על ידי יונתן זהבי מומחה לקידום אתרים אורגני ופרסום ברשתות חברתיות בישראל ובעולם
קידום אתרים ובניית קישורים
בניית קישורים הייתה פעם "הסוד הגדול" של מקדמי האתרים. מי שידע לבנות קישורים רבים יותר, חזקים יותר ומהר יותר היה מנצח את המתחרים שלו. הרי שמדובר ב10 אתרים שיהיו בעמוד הראשון ומי שנשאר בעמוד שני כנראה הפסיד. תמיד היו הרבה מפסידנים ותמיד הסוד של המנצחים היה קישורים ועוד קישורים. היום ידוע הדבר בעולם הקידום שהקישורים כבר לא משפיעים כמו פעם ואף עלולים לעשות נזק גדול, ככה הבינו הרבה מנהלי אתרים שקיבלו הודעה רשמית של גוגל על "בניית קישורים לא טבעית" וקיבלו ענישה ידנית והסרה מהאינדקס. היום יש מדדים חדשים בתחום קידום אתרים שהם חשובים הרבה יותר מקישורים!
קידום אתרים ופרסום ברשתות חברתיות
כיום נוסף אלמנט חדש שהוא בין החשובים ביותר בתחום, האלמנט של מדדים ואיתותים חברתיים. אם פעם המשקל נטה לכיוון קישורים ומאמרים אז כיום איתותים חברתיים הם חשובים בהרבה. למשל קישור מאתר מאמרים מוביל הוא לא יותר טוב מאשר קבלת לייק בפייסבוק או קבלת גוגל פלוס מגולש מרוצה. קשה להאמין? כאלו הם רוח הדברים היום, ככל שדף הפייסבוק או אתר האינטרנט שלכם יצבור יותר לייקים ופלוסים ככה הוא יעלה בדירוגים גם. מה זה אומר? זה אומר שאם אתם רוצים להגיע לעמוד ראשון אתם לא חייבים לבזבז את כל הזמן שלכם על בניית קישורים, עדיף להשקיע יותר זמן בפרסום האתר שלכם ברשתות החברתיות להשגת "איתותים חברתיים" רצויים כמו לייקים ופלוסים בגוגל פלוס. כמו כן גם קישור שמצביע לאתר שלכם שמגיע מרשת חברתית הוא סוג של איתות חברתי.
סוגי פרסום ברשתות חברתיות
יש כמה שיטות וזירות שונות לפעולות פרסום ברשתות חברתיות וביניהן ניתן למנות פרסום בפייסבוק, פרסום בטוויטר, פרסום בלינקדאין, PINTEREST, גוגל פלוס, אינסטגרם, מקומות גוגל ועוד. כדי למנף את הכוח של הזירות החברתיות אל תוך מאמצי קידום אתרים כדאי לפתוח דפים חברתיים בכל אחד מהאתרים החברתיים האלה ולפרסם את האתר שלכם דרך הדפים החברתיים ודרך המשתמש שלכם ברשת החברתית.
הוגש לכם על ידי אתר אינטרנט eznetseo.co - מומחים בקידום אתרים לגלישה לאתר האינטרנט שלהם לחץ כאן.
מאמר זה נכתב על ידי מנהל אתר אינטרנט http://www.eznetseo.co בנושא פרסום ברשתות חברתיות וקידום אתרים.