חיישני רוורס לרכב הם מערכת של חיישנים שנועדו להיות לעזר לנהג בזמן נסיעה לאחור - אז איך זה עובד ?
מערכת הגלאים עובדת בשיטת הסונאר ( sonar) , כל גלאי שולח גל קול ומקבל אותו חזרה מהעצם שליפניו , לפי עוצמת הגל החוזר הגלאי מעביר ליחידת פיענוח ("מוח") את המרחק שלו מהעצם , יחידת הפיענוח מפענחת לאיזה גלאי מיוחס הנתונים ושולחת לצג את הנתון , איזה מרחק ומאיזה גלאי בליווי ציפצוץ , ככול שהעצם קרובה יותר כף הציפצוץ תכוף יותר
מערכות חיישני רוורס לרכב מתריעות החל מ 2.5 מטר ועד ל 40 סנטימטר וזאת על מנת להשאיר טווח ביטחון , מערכות אלו עוזרות מאוד בחניה ובנסיעה לאחור שכן הם קולטים כמעט כל דבר , אם זה עגלת תינוק ילד שעומד מאחורי הרכב ורכבים נוספים
מערכות חיישני רוורס לרכב מגיעים בכפה אפשרויות - 4 חיישנים או שני חיישנים
עם צג או בלי , מערכת ללא צג מטריעה אך ורק על ידי צפצוץ אשר מומלץ פחות מכיוון שכשה לדעת על ידיד הצפצוף בלבד מאיזה חיישן הוא מגיע
חיישני רוורס לרכב מגיעים במספר צבעים , שחור אפורלבן וכסף אולם ניתן לצבוע אותם לפי מספר הצבע המדוויק של הרכב
חשוב מאוד ! אם צובעים את החיישנים לפי צבע הרכב אסור לייבשם בתנור מכיוון שזה גורם להם נזק והם עלולים לזייף או לא לעבוד בכלל
בכדי להתקין את חיישני הרוורס יש לקדוח חורים מתאימים בפגוש הרכב , לכן מומלץ להתקין אצל מתקין מוסמך
חשוב מאוד להתאים את סוג חיישנים לרכב , אם הרכב מסחרי עם פגוש מברזל צריך חיישנים שמתאימים לו שכן הברזל פחות מיש מהפלסטיק ועלול לגרום לזיוף של הגלאי
אם הרכב הוא פרטי והטמבון מפלסטיק או פייברגלאס צריך חיישנים שמתאימים לו
עוד על חיישני רוורס ומחירם ניתן לפנות אליי בדואר אלקטרוני
כלל מערכות לרכב מערכות לרכב