בימים הראשונים של טכנולוגיית המידע לפני שאפשרות תמיכה מרחוק הייתה קיימת, טכנאי מחשבים היו צריכים לנסוע ממחשב למחשב על מנת לתמוך בהם. אמנם זה היה נהדר למפגש חברתי, אך זאת לא הייתה בדיוק השיטה היעילה ביותר של אספקת תמיכה. ומי יכול לשכוח את תמיכת הטכנית בטלפון?! זה בהחלט יעיל יותר מהליכה במסדרונות, אבל מחיר השיחות וההמתנה רק הגדילו את התסכול.
שיחות תמיכה שנערכו בטלפון, היו לעיתים קרובות נשמעות משהו כמו, "לחץ על XYZ ולאחר מכן תגיד לי מה קורה", שאחריו באופן בלתי נמנע הייתה תקופה ממושכות של שקט בזמן שהמשתמש מנסה להבין ולעקוב אחרי ההוראות של טכנאי תוך כדי שהוא מדווח לו בחזרה.
למרבה המזל, תמיכה מרחוק הפכה לנפוצה בארגונים מודרניים ועסקיים, וזה כבר לא מותרות אלא הכרח!
אז מה היא בעצם התמיכה מרחוק?
תמיכת מרחוק מספקת תמיכה "וירטואלית" עבור משתמשים ביתיים או עסקיים, המאפשרת לטכנאי המקצועי גישה ושליטה על המחשב הלקוח.
זאת מתבצע באמצעות התקנה קלה ופשוטה של תוכנת מסוף, שבאמצעותה יכול הטכנאי בהסכמת הלקוח להתחבר למחשבו האישי ולפתור את הבעיות / תקלות.
מדוע אם כך כדאי להשתמש בשירותי תמיכה מרחוק?
1. תגובה מהירה יותר:
באמצעות שליטה מרחוק יכול הטכנאי לגשת למחשב של המשתמש ממיקום מרוחק, אשר מפחית את העלות התמיכה.
התהליך כולו הופך להיות פשוט וחלק יותר שכן הטכנאי יכול פשוט לצפות ולשלוט בשולחן העבודה של המשתמש בניגוד למישהו שמנסה לתת הוראות בטלפון.
המשתמש מצידו יכול פשוט לשבת בחיבוק ידיים ולצפות או להמשיך ולהתעסק בעיסוקים אחרים. בהשוואה לדיבור / הליכה באמצעות השיטה הנהוגה, הדבר משמעותית מקטין את זמן השירות ומגביר את הכנסות החברה באמצעות הימנעות אובדן פרודוקטיביות.
2. "שיחה אחת" לתיקון כולל:
לפעמים תקלה במחשב או ברשת עלולים לגרום לכך שבסופו של דבר הטכנאי יצטרך לבוא עד אליכם. אולם באמצעות גישה ותמיכה מרחוק מקדימים, יוכל הטכנאי לאסוף נתונים חשובים שיאפשרו לו להביא את הציוד והכלים הנכונים ובכך לפתור את התקלה בצורה זריזה ויעילה יותר בעת הגעתו אליכם, וכך ויחסוך לכם זמן וכסף רב.
3. בכל המקום בעולם:
פעמים רבות אין אנו עובדים במשרד או שלוקחים את העבודה אתנו הביתה. כל עוד יש לך גישה לאינטרנט, תמיכת מרחוק יכולה לשרת אותך ואת עובדייך באותה קלות.
4. פתרון בעיות:
כיום כמעט כל תקלה או בעיה ניתן לתקן ולהשלים מטלות רבות אחרות באמצעות תמיכה מרחוק. הסרת תוכנות זדוניות, סריקת תוכנות ריגול, התקנת חומרה ותוכנות עסקיות חדשות - לעתים קרובות מבוצעות היום מרחוק.
גם תהליכים הדורשים אתחול מחדש הם לא בעיה גדולה, שכן הטכנאי יכול להתחבר מרחוק בשנית ברגע שהמחשב התחיל מחדש.
לסיכום,
שירותי תמיכה מרחוק מאפשרים חסכון של אלפי שקלים לכל עסק ולקוח פרטי על תיקון וטיפול בבעיות שניתן לפתור על ידי ניסיון רב ולחיצה פשוטה על כפתור.
אם זאת, כפי שלא קונים טלוויזה מכל חברה, חשוב גם את שירותי התמיכה לרכוש מחברה אמינה, בעלת ניסיון בשטח ומקצועית.
נאמ | נ.א.מ - שירותי מחשוב ציוד ותוכנה בע"מ | NAAM
www.naam.co.il
טלפון: 072-2288210 פקס: 03-5288581