כל מה שצריך לדעת על סוגי המעטפות החדשות
לקוח המעוניין להדפיס מוצרים ולשלוח אותם לנמענים בצורה מהירה, מכובדת ואסתטית יכול לבחור מבין שורה ארוכה של מעטפות חדשות. המטרה של מוצרי עטיפה אלו היא לשפר את החוויה הכללית סביב המוצר המודפס. הן מספקות רושם ראשוני ייחודי, אפשר להשתמש בהן בצורה חוזרת, והן מודפסות בעלות משתלמת עבור המגזר הפרטי, העסקי והציבורי.
אלו הסוגים העיקריים של מוצרי עטיפה אותם כדאי להכיר:
א. מעטפות מרופדות – מוצרים אלו מתאימים למי ששולח פריטים עדינים או שבירים. אין צורך להשתמש בהן לצורך שליחת מכתבים, אך הן מתגלות כפיתרון יעיל ביותר עבור כספים, תכשיטים או אביזרי חשמל. הריפוד הוא תוצאה של ניילון מיוחד המוצמד אל החלק המוצר ועוטף אותו מבפנים.
ב. מעטפות משרדיות – המאפיינים הבולטים של מוצרים אלו הם הצורה והמיתוג. בעזרת פתרונות משרדיים ניתן לנצל את שליחת המכתבים או ההזמנות לצורך הוספת סמל החברה, ציון הכתובת או פרטים ליצירת קשר. מעטפות משרדיות הן בדרך כלל רחבות וקצרות, והן משמשות בעיקר עבור מכתבים סטנדרטיים, הודעות ועדכונים.
ג. מעטפות פרגמנט – זהו חלק בלתי נפרד ממגמת המחזור השולטת כיום בתחום הדפוס. מוצרים אלו מהודרים במיוחד, עוברים תהליך מחזור איכותי, וניתן להשיג אותם גם עם נייר תואם.
ד. מעטפות מטאליות – אלו מעטפות לבנות ומרובעות עם סגירת סיליקון. אפשר לשלוח בעזרתן מכתבים או מוצרים קשיחים, והן משמשות בדרך כלל עבור יעדים רחוקים.
ה. מעטפות דורינה – גם מוצרים אלו עשויים נייר מהודר, מודבקים בעזרת סיליקון, ומתאימים לשורה ארוכה של שימושים. מומלץ לעטוף איתן הזמנות לחתונה ולאירועים, היתרון שלהן הוא פס פרופורציה לפתיחה נוחה, והן מוצעות בצבע קרם או לבן.
איך בוחרים מוצר דפוס איכותי?
לקוחות אשר רוצים לרכוש מעטפות צריכים לקחת בחשבון מספר שיקולים. ראשית, עליהם לקבל הצעת מחיר, ולהשוות בין עלויות של מוצרים שונים. בחלק מבתי הדפוס ניתן לרכוש הזמנות וכרטיסי ביקור יחד עם מוצרים משלימים. לעומת זאת, לעיתים משתלם יותר לפזר את מוצרי הדפוס בין חברות וגורמים נפרדים. הצעת המחיר תעזור לסנן בין האפשרויות ולהבטיח רכישה משתלמת.
שנית, יש להתאים בין אופי המעטפה לסוג המשלוח. מכתבים רגילים, הודעות, תזכורות וכדומה במסגרת הארגון ניתן לשלוח עם מוצרים בסיסיים בלבד. לעומת זאת, לא כדאי לחסוך על מוצרים שאמורים להישלח ללקוחות חשובים, אורחים מיוחדים או קולגות. מוצרי דפוס הם בעלי אפקט שיווקי חשוב, וכדאי מאוד לנצל את היתרונות שלהם. לבסוף, חשוב לבדוק את זמן האספקה, את האיכות ואת העמידה בזמנים.
הנוכחות של המחשבים בחיינו אינו מונעת או מצמצמת את הצורך במוצרי דפוס, אלא להיפך. הסוגים הרבים של המעטפות מתוכם ניתן לבחור מוכיחים זאת: לקוחות פרטיים ועסקיים צריכים לחשוב היטב לפני בחירת מוצרי דפוס, להתייעץ עם אנשי מקצוע, ולהכיר את כל האפשרויות העומדות בפניהם.
המידע באדיבות http://www.papernet.co.il/envelopes.html