דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים כאתגר 

מאת    [ 20/09/2013 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 3143 פעמים ]

החיים כאתגר:

התוכניות שלנו עלולות להשתבש  בגלל מיליון סיבות ומיליון מחשבות, החיים עלולים להשתנות בין רגע בגלל תוכניות אחרות של אלוהים, הראייה של העתיד עלולה להיות משובשת בגלל השינויים שאנשים עוברים, מה שנכון להיום לא נכון למחר, ומה שנכון לרגע זה לא נכון לרגע הבא, ישנם כמה בעיות שפתרונם עלול להפוך את החיים לטובים יותר, יש חיים מעבר לכל, ויש אדם אחרי הכל.

הפסיכולוגיה של החיים מלמדת על כמה החיים פסיכים, לכל סיטואציה יש התנהגות ולכל התנהגות יש פרשנות, מה שנכון נכון, לכל אדם יש שכל וצריך להתאים את עצמי לאחרים, וכל מקרה לגופו.

יש או אין מקריות? המזל משחק תפקיד בחיי? למה הוא כן ואני לא? מה יכול להיות מחר? למה לי אין? איך אפשר להתגבר? זה מה שמגיע לי? מה עשיתי בחיי שהכל שחור? למה אני לא מאושר? מה חסר לי? למה אני לא זוכה? וכד'

אפשר לערוך ספר אם נמשיך לשאול את עצמנו מה חסר, יחד עם זאת אפשר לערוך חיים אם נהפוך את השאלות ליותר חיוביות.

אני אקבע מה יהיה, בחיים הכל קורה לטובה, אני מתכנן את המשחק, אני יכול להשתנות ולהיות האחד/ האחת שאני רוצה, מחר יותר טוב כי היום למדתי יותר על עצמי ועל החיים, יש לי הכל, תודה לאל, אני מתגבר כל יום כי יש לי אלוהים ששומר עליי, אעשה הכל כדי שיגיע לי יותר, תודה לאל כולם בריאים, אני חי ונושם תודה לאל, אני מרגיש מאושר , יש לי הכל מהכל, אני אזכה באהבה, וכד'...

כל חיי תלויים רק בי, כך מתנהגים אליי כי רציתי בכך, האחריות שלי כלפי עצמי מגדירה בפני כולם איך להסתכל עליי.

אחריות, זה הסוד של כל דבר, אם יש אחיות בכל מעשה החיים ייראו טוב יותר, אחריות באהבה, אחריות בעבודה, אחריות כלפי המשפחה, אחריות כלפי החברים, אחריות על המילה, אחריות על המחשבה, אחריות כלפי מעלה, אחריות בדרך שלי, אחריות לעתיד ולהווה וכלפי מעשיי בעבר, אחריות נשלטת על ידי, אחריות כלפי עצמי, אדם, עולם...

לקבל פרופורציה בחיים, כי זה הדבר הכי נורמטיבי, אף אחד לא ירגיש מה הרגשתי באותו רגע!, אף אחד לא יבין מה אני חש כרגע, אתם לא מבינים מה עבר עליי/ מה עובר עליי.... אני מאשים את העולם , לא עשיתי כלום, די, למה אני?!

כל מה שאני משדר כלפי חוץ זה מה שאני באמת, כל מגע באמת או בשקר זה מה שאני באמת, מה שאני באמת זה מה שעשיתי עד עכשיו, החיים לא מרפים מאף אחד, מלמדים ומחנכים וממשיכים לחבוט ולבחון ולעשות בך כרצונם, האתגר הוא ליהנות מכל רגע ולהראות את האדם שבך ולנסות להשפיע חיובי על כל הסביבה, התשובה החיובית שתקבלו ממני היא תשובה קלה לגמרי, הפתרון הוא הפתרון הכי קל, וזה להיות אתה, להיות  האיש שאתה רואה בו נבון ונכון, להתנהג בדיוק כמו אלו שאתה מקנא בהם, לחוות את החוויה כמו שאתה רוצה, להסתכל על עצמך מבלי לראות את כל הפגמים , לחזק את החוזקות, ולחיות עם החולשות, כי מי שאוהב אותך באמת יקבל אותך בשעת אמת, להיות האיש שאתה תמיד מסתכל עליו ואומר, אני רוצה להיות כזה, הלוואי שכולם מסתכלים ומתייחסים אליי כך, להיות הדוגמה לאהובייך, שתהיה לך שליחות באהבה ובטוב.

אלוהים קיים בכל זווית ובכל צעד, הוא לידך, רואה מעשיך, מבחין במחשבותיך, קורא עתידך, ושולט במצבך, תמיד לידך, שומר עליך מכל רעיך , רק תהיה לו הגאווה, הכבוד, תהיה האדם שהוא יצר כדי להטיב לעולמו ולעצמו.

 

 

 

 

אמל מחרז פלאח- כפר סמיע מורה ומפיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב