דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפים לחנויות בגדים 

מאת    [ 22/09/2013 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1852 פעמים ]

כל חנות אופנה מתמודדת עם פסיכולוגיית הקנייה של לקוחותיה אשר נכנסים לחנות האופנה שלהם. המטרה שלהם – לקנות בגדים. המטרה של החנות – שיקנו בגדים. אז איך קורה שלעיתים קרובות לקוחות רבים נכנסים בשערי החנות ויוצאים בידיים ריקות? יש מספר הסברים לשאלה, אך המרכזי שבהם הינו – פסיכולוגיית קנייה. מושג גדול, שמתחבאים בתוכו מספר פרמטרים קטנים אשר בעזרתם ניתן לגרום ללקוחות אשר נכנסים לחנות האופנה לקנות יותר ואף ליהנות מחוויית קנייה טובה יותר. איך? כל התשובות נמצאות ממש פה.

הגודל כן קובע – או במילים אחרות, הגודל של המדפים שתשימו בחנות, הגובה שלהם והמיקום שבחרתם להם יעשו את ההבדל הגדול. נסו לדמיין שאתם הולכים בסופר מרקט בו אתם רגילים לערוך את הקניות שלכם לבית. עכשיו עצרו לרגע וחשבו אלו מוצרים רשת הסופר מרקט בחרה למקם לכם אל מול העיניים, ואלו לדחוק למטה. נסו לחשוב מה היה גובהם של מדפים שונים שראיתם בסופר והאם כל המצרכים היו בהישג ידכם. ובכן, לאחר מחשבה קלה תגלו כמה סודות קטנים. הסוד הראשון הוא למקם את מוצרי הליבה שלכם על גבי מדפים אופנתיים בגובה העיניים של הלקוח. מדפים אופנתיים אינם חייבים להיות כאלה שנקנו בכסף רב, אלא יכולים להיות גם מדפים למחסן שנצבעו או קיבלו מעט טוויסט לפני שהפכו להיות למדפי התצוגה שלכם. את המוצרים השוליים יותר שלכם מקמו מעלה ומטה ממוצרי הליבה שלכם. כמו כן – אל תעמיסו הרבה פריטים באזור מוצרי הליבה. תנו ללקוח את היכולת הפשוטה להתרשם ממספר מוצרים קטן יחסית ותנו לו את השקט והביטחון שהגיע אל המקום הנכון עבורו ושיהיה לו נכון לצעוד פנימה אל תוך החנות. אז, בשלב הזה, הוא כבר ייחשף אל שאר מוצרי הליבה שלכם. פרמטר נוסף אשר משמעותי מאוד הינם מדפי תצוגה בחלון הראווה של העסק. הלקוח הפוטנציאלי שלכם מטייל בין עשרות חנויות ולרובן הוא כלל לא ייכנס. לאלו שכן בחר להיכנס, היו 2 מרכיבים עיקריים – או שהחנות הינה מותג שהוא מכיר ואוהב או שחלון הראווה גירה אותו להיכנס פנימה. ואיך מגרים לקוח דרך חלון הראווה. מספר טיפים קטנים שיעשו את ההבדל: מעט זה הרבה – מעט מוצרים הרבה דמיון. שימו פריטים בודדים בחלון הראווה ולאו דווקא את אלה שנמכרים הכי הרבה. הכניסו צבעוניות ושימו על גבי מדפים קטנים מספר פריטים משלימים כמו חגורה, כובע, צעיף וכדומה. שימו הרבה אור בחלון הראווה ורצוי אור נקי ולבן. הלקוח אמור לקבל את ההרגשה שדגדגו אותו קלות ושיהיה לו מעניין להציץ פנימה ולראות את הסחורה – אותה סחורה שאתם מעוניינים למכור לו.

שיהיה בהצלחה..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב