תחום המכירות בקניונים החל בארצות הברית לפני כעשר שנים בערך, אלפי האנשים שהרוויחו אלפים רבים של דולרים וצברו מיומנות ומקצועיות, נדדו עם הידע למדינות נוספות בעולם.
כיום, ניתן למצוא חברות אשר מפעילות דוכנים כמעט בכל מדינה מערבית, כאשר בראשם עומדים כמובן ישראלים, שמחפשים חבר'ה צעירים ו"רעבים" כמו שהם היו בתחילת דרכם... .
סוגי המוצרים הנמכרים: כיום ישנם מעל 20 מוצרים שונים אשר נמכרים בקניונים ע"י ישראלים:
ים המלח: מוצרי ים-המלח הם ספינת הדגל של המכירות בקניונים מוצרים אלו כוללים בתוכם ערכות לציפורניים, טיפולי פנים, מסיכות, קרמים ועוד מבחר רחב של מוצרים. היתרונות:
-הכי הרבה כסף בתחום הקניונים, אחוזים מאוד גבוהים בין 18% ל 25% באירופה לבין 20%-35% בארה"ב וקנדה.
-מוצרים רב עונתיים, רוב החברות עובדות כל השנה.
אז למי זה מתאים? ובכן זה מתאים למי שרוצה לעבוד קשה, מוצרים אלו{ שלא בדומה למס' מוצרים שאפרט עליהם בהמשך} לא נמכרים לבד צריך לפנות לאנשים ולהדגים אותם, אבל צריך לקחת בחשבון שהסכומים שניתן להגיע אליהם בין 1500$ ל 4000$ בשבועיים שווים כל רגע.
כריות חימום/כריות רגילות: למי שאוהב חיים קצת יותר קלים.
כריות אלה לרוב הם כריות בריחות שונים שניתן לחמם אותם במיקרוגל ולשים אותם בכל מיני מקומות בגוף. מוצר שכיף למכור{ במיוחד בחודשים קרים} וגם ניתן לעשות בו משכורות לא רעות בכלל. מה שכן רוב החברות בתחום לא עובדות 365 יום בשנה לכן כדאי לבדוק קודם מול החברה.
האחוזים בתחום נעים בין: 10%-20% באירופה ל 20%-30% בארה"ב.
תיקים, מוצרים לפלאפונים, מוצרי אופנה, נרות וכו... החלטתי בכוונה לשייך את כל המוצרים הללו תחת אותה קטגוריה מכיוון שכולם מוצרים שמתאימים לאותם אלו שמעדיפים למכור מכירה פסיבית, אגב חלק מהחברות שמתעסקות בתחום אף נותנות בסיס לפי שעה {לא משהו שתוכלו להיכנס איתו לסוכנות של מרצדס} אבל בסיס.
קוריוליס: מוצר שנכנס רק בשנים האחרונות לתחום העגלות זהו מעין מכשיר קרמי להחלקת/סלסול שיער. היתרונות המרכזיים של מוצר זה שהוא נמכר במחירים גבוהים בערך 200$-250$ מה שנותן לכם את האפשרות לעשות קופה גדולה עם מעט לקוחות. האחוזים זהים לתחום מוצרי ים-המלח.
מגהצים: עוד מוצר שנכנס בשנים האחרונות {אגב הוא נמכר גם בארץ באותה שיטה כמו בחו"ל} מגהץ הדים למטיילים, עושה עבודה מגניבה ביותר, כיף ונוח למכור. אחוזים נעים בין 20%-30%.
צעצועים: אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר אחרי מוצרי ים-המלח{במיוחד בתקופות החגים}היתרון הוא שבתקופות הקיץ והחגים ובמיוחד בחג המולד מוצרים אלו נמכרים בקצב מטורף. לרוב האחוזים יהיו נמוכים יותר משאר הענפים אך זה בהחלט משתלם למי שרוצה להתאמץ פחות ולהרוויח לא מעט. הצעצועים הנמכרים כיום בקניונים הם: מכוניות מתהפכות, צלחות מעופפות, ריינבוארט {ערכת צבעי מים מיוחדת} ועוד שלל מוצרים שמושכים את העין וכמו תמיד בחגים הם בהחלט מתאימים לכל ילד.
לסיכום: תחום המכירות בקניונים הוא תחום רחב שמתאים לרוב סוגי האנשים ואם בחרתם לעבוד שם, תבדקו היטב לאיזה מהתחומים אתם נכנסים?, האם אתם מתאימים לאותו תחום?, שאלות שהמעסיק איתו אתם בוחרים לעבוד יוכל לענות אחרי פגישה קצרה של 10 דקות.
ודבר נוסף ולא פחות חשוב תבדקו היטב מי החברה שאיתה אתם הולכים לעבוד? מהם התנאים? והאם יש בידיהם את הכישורים המתאימים לקחת את הכישרון שלכם ולתרגם אותו להצלחה.
אז שיהיה בהצלחה.
כיום, ניתן למצוא חברות אשר מפעילות דוכנים כמעט בכל מדינה מערבית, כאשר בראשם עומדים כמובן ישראלים, שמחפשים חבר'ה צעירים ו"רעבים" כמו שהם היו בתחילת דרכם... .
סוגי המוצרים הנמכרים: כיום ישנם מעל 20 מוצרים שונים אשר נמכרים בקניונים ע"י ישראלים:
ים המלח: מוצרי ים-המלח הם ספינת הדגל של המכירות בקניונים מוצרים אלו כוללים בתוכם ערכות לציפורניים, טיפולי פנים, מסיכות, קרמים ועוד מבחר רחב של מוצרים. היתרונות:
-הכי הרבה כסף בתחום הקניונים, אחוזים מאוד גבוהים בין 18% ל 25% באירופה לבין 20%-35% בארה"ב וקנדה.
-מוצרים רב עונתיים, רוב החברות עובדות כל השנה.
אז למי זה מתאים? ובכן זה מתאים למי שרוצה לעבוד קשה, מוצרים אלו{ שלא בדומה למס' מוצרים שאפרט עליהם בהמשך} לא נמכרים לבד צריך לפנות לאנשים ולהדגים אותם, אבל צריך לקחת בחשבון שהסכומים שניתן להגיע אליהם בין 1500$ ל 4000$ בשבועיים שווים כל רגע.
כריות חימום/כריות רגילות: למי שאוהב חיים קצת יותר קלים.
כריות אלה לרוב הם כריות בריחות שונים שניתן לחמם אותם במיקרוגל ולשים אותם בכל מיני מקומות בגוף. מוצר שכיף למכור{ במיוחד בחודשים קרים} וגם ניתן לעשות בו משכורות לא רעות בכלל. מה שכן רוב החברות בתחום לא עובדות 365 יום בשנה לכן כדאי לבדוק קודם מול החברה.
האחוזים בתחום נעים בין: 10%-20% באירופה ל 20%-30% בארה"ב.
תיקים, מוצרים לפלאפונים, מוצרי אופנה, נרות וכו... החלטתי בכוונה לשייך את כל המוצרים הללו תחת אותה קטגוריה מכיוון שכולם מוצרים שמתאימים לאותם אלו שמעדיפים למכור מכירה פסיבית, אגב חלק מהחברות שמתעסקות בתחום אף נותנות בסיס לפי שעה {לא משהו שתוכלו להיכנס איתו לסוכנות של מרצדס} אבל בסיס.
קוריוליס: מוצר שנכנס רק בשנים האחרונות לתחום העגלות זהו מעין מכשיר קרמי להחלקת/סלסול שיער. היתרונות המרכזיים של מוצר זה שהוא נמכר במחירים גבוהים בערך 200$-250$ מה שנותן לכם את האפשרות לעשות קופה גדולה עם מעט לקוחות. האחוזים זהים לתחום מוצרי ים-המלח.
מגהצים: עוד מוצר שנכנס בשנים האחרונות {אגב הוא נמכר גם בארץ באותה שיטה כמו בחו"ל} מגהץ הדים למטיילים, עושה עבודה מגניבה ביותר, כיף ונוח למכור. אחוזים נעים בין 20%-30%.
צעצועים: אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר אחרי מוצרי ים-המלח{במיוחד בתקופות החגים}היתרון הוא שבתקופות הקיץ והחגים ובמיוחד בחג המולד מוצרים אלו נמכרים בקצב מטורף. לרוב האחוזים יהיו נמוכים יותר משאר הענפים אך זה בהחלט משתלם למי שרוצה להתאמץ פחות ולהרוויח לא מעט. הצעצועים הנמכרים כיום בקניונים הם: מכוניות מתהפכות, צלחות מעופפות, ריינבוארט {ערכת צבעי מים מיוחדת} ועוד שלל מוצרים שמושכים את העין וכמו תמיד בחגים הם בהחלט מתאימים לכל ילד.
לסיכום: תחום המכירות בקניונים הוא תחום רחב שמתאים לרוב סוגי האנשים ואם בחרתם לעבוד שם, תבדקו היטב לאיזה מהתחומים אתם נכנסים?, האם אתם מתאימים לאותו תחום?, שאלות שהמעסיק איתו אתם בוחרים לעבוד יוכל לענות אחרי פגישה קצרה של 10 דקות.
ודבר נוסף ולא פחות חשוב תבדקו היטב מי החברה שאיתה אתם הולכים לעבוד? מהם התנאים? והאם יש בידיהם את הכישורים המתאימים לקחת את הכישרון שלכם ולתרגם אותו להצלחה.
אז שיהיה בהצלחה.
הכותב הוא אלעד דרור מומחה בתחום הכוונה והשמה בחו"ל ומנהל בpassion4uהחברה הגדולה ביותר בספרד.
http://www.sfaradimos.com
http://www.sfaradimos.com