דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מותג עובד 

מאת    [ 18/10/2013 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2028 פעמים ]

כוחו של "מותג"

כוחו של שוק והתנהלות שוק צרכני!

כוחו של המותג המחבר את לקוחותיו באופן כול כך מוצלח!

והפעם אני כותב על ה"יופי הגברי" יופי המתבטא ב"גילוח"

נכון שהיום להיות גבר מסוקס צעיר ורענן זה להיראות לא מגולח אבל מתוספר גם בזיפי הפנים! כך הולכים היום מובילי אופנת הגברים עם זה שחקנים, אומנים, וסתם גברים אופנתיים!

 

בכול זאת נושא הגילוח, לא עבר לו מהעולם, ההפך, הוא חי, קיים ונושם!

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להכתיר את מובילי ומלכי שוק הגילוח בישראל ובעולם זה המותג "GILLETTE" אין לו אח, אין לו חבר, אין לו מתחרה! נקודה! מנקודת המבט שלי המותג הזה שולט על למעלה מ-90% מהשוק בישראל ובעולם קולו. "כוח אדיר" שווה ערך למותג "קוקה קולה" מה לא ניסו, איזה מותג אחר לא ניסו להכניס לשוק המגלגל מיליארדים של דולרים, ואף דבר דומה לא הצליח ל"גרות" את המכירות של המותג.

 

כ יועץ עסקי אני משתומם איך מוצר שעולה כול כך הרבה כסף (חבילה של 12 סכינים עולה קרוב ל-240 ש"ח) כאשר הערכה "הידית עצמה" מחירה בישראל רק 48 ש"ח מה שאומר "קנו בזול את הידית אבל את העוקץ תקבלו במחיר הסכינים" זה בדיוק כמו בזמנו שהמלצתי למכור את המדפסת בחינם ולגבות את העלות המחסני הדיו החלופיים, לעומתי יצרני המדפסות מכרו "באמת" את המדפסת במחיר השווה לכול נפש אבל את מחסניות הדיו עם ה"כלום" דיו בפנים מכרו במחיר מופקע.

 

נחזור לנושא המדובר ונבין שאני גם בהתמחותי כ יועץ אסטרטגי מנתח את התופעה של השימוש במותג GILLETTE כהבנה של הגבר שגילוח בסכינים אלה יעשו אותו סקסי, מושך, חלק, ומבוקש. האמת לא מעט בזכות הפרסום הענק אותו משקיעה חברת P&G בלשכנע את הגבר להשתמש במוצרים שלה.

 

כמה ניסו לחכות ולייצר מוצרים דומים, רק לא מזמן נחשפנו למיזם של משלוח סכיני גילוח בדואר ע"י מתחרה במחירים נמוכים בהרבה ממה שגובה המותג החזק, בנוסף נחשפנו למוצרי חיקוי של המותג המגיע אלינו מהמזרח אבל ללא הצלחה רבה. ובכלל עושה רושם שלמותג הזה לעולם לא יהיה תחליף. עם לשפוט לפי המחזור שגוזר המותג בשנה רק בישראל המוערך ב-   1.1 מיליארד שקל נבין עד כמה הוא חזק ולא רק בתחום הגברים אלא גם בטיפוח מוצרים לנשים.

 

מאחר ונתונים אלא נותנים לי להבין כי המותג חזק בישראל, ואנשים מעוניינים בשימוש בו הייתי מציע להם ראשית: למצוא כול שבוע בפרסומי רשתות הפארם מבצעים של סכינים, וגם מבצעים של גל הגילוח, למרות ש גל גילוח בהחלט ניתן להשתמש במוצרים אחרים אשר לא נופלים מהמוצר של המותג. 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב