יתרון הגמישות הרבה של מערכת ניהול לקוחות הרצון ליהנות ממערכת שתסייע לארגון עסקי לנהל את נושא הלקוחות בצורה יעילה בא לידי ביטוי בכך שבעלים ומנהלים שמחים לעבוד עם תוכנה גמישה.
הכוונה היא לכך שניתן יהיה לגשת בצורה מהירה ונוחה מאוד לכל מידע שהינו רלוונטי לארגון ולהפיק דו"חות או לבצע שינויים שונים מבלי לחוש הרגשת סרבול כלשהי. מערכת ניהול גמישה בכל הקשור לעבודה מול לקוחות גם מאפשרת שליטה מלאה על כל ההיבטים של הקשר עם לקוחות הארגון. כך, המכירות, הגבייה, הצעות המחיר ועוד אלמנטים שצריכים לעבור בצורה חלקה בין מוכר ולקוח מביאים להתייעלות אמיתית, לניצול משאבי הארגון, ולהצגת נתונים רבים בזמן אמת ובדיוק רב.
הטמעה מהירה והשקעה חשובה מאוד לעתיד אלו שמתעניינים במערכת כזו ישמחו לדעת שאין הם צריכים להיות מתכנתים או מומחים להתעסקות עם מחשבים. זאת מאחר והטמעה של מערכת ניהול לקוחות היא דבר שנעשה בצורה מקצועית על ידי מי שמפתח אותן, ומכאן והלאה יכול כל משתמש ליהנות מהדרכה מתאימה עד לרמה שבה ייהנה בשלמות מהתוכנה.
גם בזכות השקעה כספית סבירה בהחלט וגם בזכות הנוחות הרבה של שימוש בתוכנה כזו, יכול כל בעל עסק לראות כיצד ניהול הלקוחות עובר מהפכה של ממש ותורם רבות לארגון שלו. מרגע העבודה עם התוכנה נמנעים בלבולים מיותרים, לא נשכחים פרטים שונים לגבי לקוח כלשהו, ומידע רב מוצג בחתכים רלוונטיים. שימוש במוצר חכם להצלחתו של הארגון שמירה על קשר עם לקוחות העסק היא דבר שבא לידי ביטוי בהיבטים רבים. לעתים מדובר רק בגבייה ולעתים מדובר גם באלמנטים אחרים שמדגישים את צרכיו של הארגון.
כך צריכה מערכת ניהול לקוחות להציג את כל המידע הקיים על כל לקוח ולהפיק את המיטב מהקשר עמו עד לרמה שבה הארגון מגדיל את פעילותו. שימוש חכם בתוכנה שיש לה ערך אמיתי עבור כל ארגון, הוא זה שהופך את מערכות הניהול לכאלה שאי אפשר לוותר עליהן. תוך יצירת תוכנה בהתאמה לצרכיו של כל ארגון, אפשר לראות כיצד בעלים, מנהלים ועובדים נהנים מחיסכון בזמן, מנוחות השימוש ומאבטחת מידע שמונעת סיכון המידע שקיים במערכת.