בעלי עסקים שמוגדרים עסק קטן (עד 5 עובדים) או עסק קטן - בינוני (עד 20 עובדים) מנסים לשלוט בעסק בכל האספקטים שלו מהניהול השוטף, דרך ניהול התשלומים, שירות הלקוחות ואף פרסום ושיווק העסק.
יש מי שרואים בעצמם כ"יודעים יותר טוב מאחרים מה טוב לעסק שלנו" ויש מי שפשוט הורגלו בכך עם השנים ואינם שוברים את הנוהל אליו הורגלו.
חלק משתי קבוצות אלו ניתקלים לעתים בקשיי מכירות ואו שיווק ותולים את האשמה בשוק בכללי, בענף בו הם עוסקים או בפעילות המתחרים במקום לחשוב שכדאי להם לרענן את מערך העסק ולהבין שעליהם לשכור שירותי משרד פרסום חיצוני לניהול החזות הפרסומית שלהם כלפי הלקוחות הפוטנצייאלים ואלו הקיימים כבר ואולי להביא לשיפור משמעותי במכירות וברווחיות העסק שלהם.
התאוריה כי משרדי פרסום מיועדים אך ורק לעסקים גדולים או לתקציבים מנופחים ואינם יכולים להועיל לעסק קטן ואו בינוני עברה חלפה לה מהעולם.
כיום יש שפע של משרדי פרסום בארץ שהינם גם כן עסקים לא גדולים והם מתמקחים בשירות לבעלי עסקים מקומיים או בעלי תקציב פרסומי קטן יחסית ולאו דווקא בפניה לרשתות הגדולות או לחברות הגדולות במשק.
כל עסק יכול להחליט שאת תקציב הפרסום ( או פרסום ושיווק) שברשותו הוא שם בידיים של בעלי מקצוע בתחום זה שיאפשרו לו גישה שונה ורעננה להצגת העסק והמוצרים או השרותים אותם הוא מוכר.
כמו כן משרדי פרסום שמתמחים בעסקים שכאלו יערכו לעסקים רבים רה אירגון תדמיתי מקיף שיכלול מיתוג מחדש של העסק כולל לוגו חדש, סלוגן קליט, צבעים ייצוגיים ואיתם גם שילוט לעסק וניירת משרדית תואמים. הסיבה היא שעסקים רבים שכאלו בחרו "סתם" לוגו לפני שנים רבות, הדפיסו הכל על גוון כחול או אדום ולא יצרו סלוגן מכירשתי שיווקי כלשהו.
כללי המשחק היום שונים וחשוב לרענן את כל הפן הפרסומי של בית עסק ששקוע בעבר ואינו מצליח בהווה לחשוב על העתיד. משרד פרסום עם כימיה טובה וחיבור טוב בין מנהליו ומנהלי העסק שבחר בהם – יכולים בהחלט לחולל מפנה רציני שכזה.
לעתים השמרנות מביאה לקפאון ולקריסה לעסקים רבים ואי ןלהאשים את כל המשק הכלכלי שסביב לכם בכך שהעסק שלכם לא מתרומם אם לא עשיתם את המקסימום כדי להביא לו הצלחה שכזו, התואמת את הדרישות של המאה ה 21.
אלי גולדמן, בעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים לחברות ועסקים.