אחד הדברים החשובים שכל אדם בעל רכב צריך להכיר הוא מוסכניק טוב ואמין. ההתפשטות של רכבי הליסינג גרמה להרבה שינוים במצב. כמה טיפים בעניין.
אם לפני תקופת הליסינג היתה רואה אנשים השוטפים כל יום שישי את הרכב שלהם, דבר זה כמעט ונעלם. הכנסת המכוניות ה"חד פעמיות" של הליסינג גרמה לחיסול של הרבה דברים שהינו רגילים להם. בעל מכונית ליסינג לא מעניין אותו כלום כל עוד הרכב נוסע ועושים טיפולים בזמן. מה שגרם לסגירתם של הרבה מוסכים קטנים שהיו עובדים עם הציבור הרחב.
כיום המוסכים מתחלקים לכמה חלקים.
1. המוסכים של היצרנים או מוסך חברה שהם עובדים לפי תקני החברה והיבואן אותם הם משרתים הם בד"כ טובים אמינים ויקרים. אך שומרים על האחריות בשנים הראשונות של רכב חדש. והיבואן גם מחייב לעשות שם טיפולים אחרת תאבדו את האחריות.
2. מוסכים בינונים העובדים על נישה כל שהי ויש להם לקוחות קבועים שמזרימים להם עבודה שוטפת.
3. יש את המוסכים הקטנים המטפלים בד"כ בבעיות קטנות ובטיולים שיגרתים.
כיום הרכבים החדשים מצוידים בהרבה אלקטרוניקה ומחשוב שלפעמים זה בלתי אפשרי לעבוד עליהם ללא הציוד היעודי של היבואן והיצרן. ולכן אם רכבך חדש ומכיל הרבה מחשבים ואלקטרוניקה טפל בו רק במוסכי היצרן היודעים בדיוק כיצד לעבוד עם הרכבים שלהם.
כידוע יש כלל ברזל - היכן שיש הרבה כסף יש הרבה רמאים !
ולכן הדבר החשוב ביותר הוא למצוא אנשים אמינים וישרים העובדים בצורה טובה ונכונה שאצלם אתה יכול להפקיד את הרכב ולדעת שלא תקבל חלקים משומשים או כל מיני רמאויות אחרות. אלה בדיוק את מה ששילמתה עבורו.
אני עובד כבר שנים רבות עם מוסכי איכות בנתניה בניהולו של יאקי.
השבוע למשל נתקעתי במקרה ללא שמן ברכב וגם ללא כסף, נסעתי אליו הוא מילא לי את השמן במה שצריך לא ביקש אגורה רק חייך ואמר לי להתראות.
מוסכי איכות איזור התעשיה הישן נתניה
טל 09-8846830
אם לפני תקופת הליסינג היתה רואה אנשים השוטפים כל יום שישי את הרכב שלהם, דבר זה כמעט ונעלם. הכנסת המכוניות ה"חד פעמיות" של הליסינג גרמה לחיסול של הרבה דברים שהינו רגילים להם. בעל מכונית ליסינג לא מעניין אותו כלום כל עוד הרכב נוסע ועושים טיפולים בזמן. מה שגרם לסגירתם של הרבה מוסכים קטנים שהיו עובדים עם הציבור הרחב.
כיום המוסכים מתחלקים לכמה חלקים.
1. המוסכים של היצרנים או מוסך חברה שהם עובדים לפי תקני החברה והיבואן אותם הם משרתים הם בד"כ טובים אמינים ויקרים. אך שומרים על האחריות בשנים הראשונות של רכב חדש. והיבואן גם מחייב לעשות שם טיפולים אחרת תאבדו את האחריות.
2. מוסכים בינונים העובדים על נישה כל שהי ויש להם לקוחות קבועים שמזרימים להם עבודה שוטפת.
3. יש את המוסכים הקטנים המטפלים בד"כ בבעיות קטנות ובטיולים שיגרתים.
כיום הרכבים החדשים מצוידים בהרבה אלקטרוניקה ומחשוב שלפעמים זה בלתי אפשרי לעבוד עליהם ללא הציוד היעודי של היבואן והיצרן. ולכן אם רכבך חדש ומכיל הרבה מחשבים ואלקטרוניקה טפל בו רק במוסכי היצרן היודעים בדיוק כיצד לעבוד עם הרכבים שלהם.
כידוע יש כלל ברזל - היכן שיש הרבה כסף יש הרבה רמאים !
ולכן הדבר החשוב ביותר הוא למצוא אנשים אמינים וישרים העובדים בצורה טובה ונכונה שאצלם אתה יכול להפקיד את הרכב ולדעת שלא תקבל חלקים משומשים או כל מיני רמאויות אחרות. אלה בדיוק את מה ששילמתה עבורו.
אני עובד כבר שנים רבות עם מוסכי איכות בנתניה בניהולו של יאקי.
השבוע למשל נתקעתי במקרה ללא שמן ברכב וגם ללא כסף, נסעתי אליו הוא מילא לי את השמן במה שצריך לא ביקש אגורה רק חייך ואמר לי להתראות.
מוסכי איכות איזור התעשיה הישן נתניה
טל 09-8846830