דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת הדיברות של שרות לקוחות 

מאת    [ 21/11/2005 ]

מילים במאמר: 144   [ נצפה 18248 פעמים ]

עשרת הדיברות של שרות לקוחות

1. הבע יחס של הערכה ללקוחות שלך . דאג שחלק מהתרבות העסקית שלך יהיה להראות יחס של הכרת
תודה לעסק שלהם .

2. אל תשפוט את לקוחותיך . תן להם טיפול כאילו שהם הלקוחות היחידים שיש לך .

3. וודא שראשך וגופך ממוקדים בתפקידך מאה אחוז של הזמן . שכח את מזוודת בעיותיך האישיות מחוץ
לדלת .

4. הראה עניין אמיתי והקשב לדברים שאומרים לקוחותיך . הם יספרו לך מה הם צריכים.

5. תקשר בבהירות בנושא חדשות טובות ורעות . הצע עצה ואופציות להגעה לפתרונות .

6. האמן בעצמך . ביטחונך העצמי עוזר ללקוחות לתת בך אמון .

7. קבל אחריות מלאה לכל פעולותיך .

8. דאג שכל לקוחותיך יהיו מרוצים שדברו אתך . חייך , כך תשיג את האושר בקולך .

9. הוסף מגע אישי ליחסים עם לקוחותיך . שלח להם איגרות איחולים , מאמרים וקטעי עיתונות .

10. הבטח פחות , ספק יותר . תמיד תן ללקוחותיך יותר מהדבר לו הם מצפים .






בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב