דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש נכון ברשימות תפוצה 

מאת    [ 19/11/2013 ]

מילים במאמר: 271   [ נצפה 4337 פעמים ]

רבים חושבים, שככל שהם שולחים ניוזלטר ליותר אנשים, כך הסיכוי שלו להפיק הצלחה מהניוזלטר גדולה. ואז, הם משיגים כל מני רשימות, מכניסים כל מיני נמענים לרשימות התפוצה לדוור אלקטרוני, אך אין תוצאות, למה זה קורה?

מערכת דוור טובה מאפשרת ליצור רשימות תפוצה רבות ולא רק אחת ראשית. השימוש ברשימות תפוצה מאפשר לשלוח מסר מדויק יותר, לקהל יעד ספציפי. בדוור אלקטרוני, ככל שקהל היעד יהיה מדויק יותר, כזה שמחכה למידע שאתם שולחים, כזה שמתעניין במידע והוא רלוונטי עבורו, כך הסיכוי להפיק תוצאות מהניוזלטר גדולות יותר.

נתון זה יכול להישמע סותר, כאשר חושבים על שיווק ופרסום. אך למעשה, גם בשיווק להמונים- שיווק בעיתון או בטלוויזיה- אם ניתן לפלח את הקהל ולפרסם רק לקהל הרלוונטי- הרי שזה עדיף. ניקח לדוגמא את תחום האוכל- במידה ואתה בית עסק שמספק מוצרים למסעדות- לא היית מעדיף לפרסם בירחון שמיועד רק למסעדנים? האם היית בכלל משקיע בפרסום בעיתון כללי? כנראה שלא.

יצירת רשימות תפוצה שונות, מאפשרת לחדד את קהל היעד ולפנות, בפניה ממוקדת, רק למי שבאמת מעוניין במידע או בהצעה שלכם.

בשימוש ברשימות תפוצה ממוקדות ניתן לרדת לרזולוציית פילוח קהל היעד גבוהה במיוחד, הנה מספר דוגמאות לפילוחים אפשריים:

- אזור גיאוגרפי- במידה ומדובר בעסק בעל סניפי במקומות שונים, יהיה רלוונטי לדוור לכל אזור את המידע הרלוונטי עבורו.

- גילאים- במידה ואתם מציעים מוצרים שונים לגילאים שונים

- סטטוס משפחתי- לדוגמא יועץ זוגי, יכול להפריד את הניוזלטר ששולח לזוגות טריים, נשואים ותיקים או כאלה שבזוגיות שניה.

- על פי רכישה קודמת- במידה ולקוחות השתמשו במוצר מסוים- נכון יהיה לאפיין אותם על פי מוצר זה ולהציע רק להם מוצרים נלווים או דומים וכמובן, אם יש, מבצע על מוצר זה לרכישה נוספת.

 הילה קורן | מנהלת לקוחות


הר כנען 652 מודיעין-מכבים-רעות | פקס: 153-97748338    


טלפון: שלוחה 2 , 1599-510-101


href="mailto:Support@mesereser.comSupport@mesereser.com">">Support@mesereser.com  |  www.mesereser.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב