רבים חושבים, שככל שהם שולחים ניוזלטר ליותר אנשים, כך הסיכוי שלו להפיק הצלחה מהניוזלטר גדולה. ואז, הם משיגים כל מני רשימות, מכניסים כל מיני נמענים לרשימות התפוצה לדוור אלקטרוני, אך אין תוצאות, למה זה קורה?
מערכת דוור טובה מאפשרת ליצור רשימות תפוצה רבות ולא רק אחת ראשית. השימוש ברשימות תפוצה מאפשר לשלוח מסר מדויק יותר, לקהל יעד ספציפי. בדוור אלקטרוני, ככל שקהל היעד יהיה מדויק יותר, כזה שמחכה למידע שאתם שולחים, כזה שמתעניין במידע והוא רלוונטי עבורו, כך הסיכוי להפיק תוצאות מהניוזלטר גדולות יותר.
נתון זה יכול להישמע סותר, כאשר חושבים על שיווק ופרסום. אך למעשה, גם בשיווק להמונים- שיווק בעיתון או בטלוויזיה- אם ניתן לפלח את הקהל ולפרסם רק לקהל הרלוונטי- הרי שזה עדיף. ניקח לדוגמא את תחום האוכל- במידה ואתה בית עסק שמספק מוצרים למסעדות- לא היית מעדיף לפרסם בירחון שמיועד רק למסעדנים? האם היית בכלל משקיע בפרסום בעיתון כללי? כנראה שלא.
יצירת רשימות תפוצה שונות, מאפשרת לחדד את קהל היעד ולפנות, בפניה ממוקדת, רק למי שבאמת מעוניין במידע או בהצעה שלכם.
בשימוש ברשימות תפוצה ממוקדות ניתן לרדת לרזולוציית פילוח קהל היעד גבוהה במיוחד, הנה מספר דוגמאות לפילוחים אפשריים:
- אזור גיאוגרפי- במידה ומדובר בעסק בעל סניפי במקומות שונים, יהיה רלוונטי לדוור לכל אזור את המידע הרלוונטי עבורו.
- גילאים- במידה ואתם מציעים מוצרים שונים לגילאים שונים
- סטטוס משפחתי- לדוגמא יועץ זוגי, יכול להפריד את הניוזלטר ששולח לזוגות טריים, נשואים ותיקים או כאלה שבזוגיות שניה.
- על פי רכישה קודמת- במידה ולקוחות השתמשו במוצר מסוים- נכון יהיה לאפיין אותם על פי מוצר זה ולהציע רק להם מוצרים נלווים או דומים וכמובן, אם יש, מבצע על מוצר זה לרכישה נוספת.
הילה קורן | מנהלת לקוחות
הר כנען 652 מודיעין-מכבים-רעות | פקס: 153-97748338
טלפון: שלוחה 2 , 1599-510-101
href="mailto:Support@mesereser.comSupport@mesereser.com">">Support@mesereser.com | www.mesereser.com