אז אתם כבר משתמשים בדוור אלקטרוני ושולחים ניוזלטר קבוע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, אבל משהו לא עובד, או שעובד אבל לא מספיק...
הנה 5 הטעויות הנפוצות ביותר שעסקים עושים בשליחת ניוזלטר:
• יותר מדי צבע- כן, יש דבר כזה. שימוש ביותר מדי צבעים בניוזלטר גורם לו להיראות מצועצע, ילדותי ולא רציני. שימוש רב בצבעים גם יכול לגרם למייל להיכנס לספאם. ההמלצה שלי- לא יותר משלושה צבעים שחוזרים על עצמם. לא יותר משני צבעים לכיתוב, בלי יותר מדי הבלטות וקוים.
• שימוש בתמונות רקע- מי שלא מכיר את עולם הדוור האלקטרוני, חושב הרבה פעמים שמדובר בעיצוב, כמו באתר. זה ממש לא נכון. מייל הוא סטטי, אתר הוא דינמי. הרבה דברים שרואים באתר, לא ניתן לראות בניוזלטר. אחד מהם אלו תמונות רקע. חלק גדול של קוראי דואר לא מצליחים להציג תמונת רקע, כך שהשימוש בכזו יגרום לדברים לא להיראות כמו שרציתם.
• ובאותו עניין- שימוש בתמונות פלאש- גם תמונות פלאש לא עוברות בכל קוראי הדואר, לכן מומלץ לא להשתמש בהן בדוור אלקטרוני.
• למכור בכוח- הרבה עסקים שולחים מבצעים ומנסים למכור בכל מחיר דרך הדוור האלקטרוני. השימוש במילים כגון: חינם, סוף עונה, זול, מתנה, השימוש בסימני פיסוק רבים כמו סימני קריאה, מעלה את הסיכוי של הניוזלטר להיכנס לספאם. הימנעו כמה שניתן משימוש במילים אלה ובסימני פיסוק רבים.
• לא מבצעים בדיקה- איך שהניוזלטר נראה במערכת ואפילו בתצוגה מקדימה, אינה מעידה כלל על איך שהוא יראה לאחר שיעבור בקוראי הדואר השונים (וואלה, יאהו, ג'ימייל, אאוטלוק וכו'). ואז, לקוחותיך מקבלים את הדיוור בצורה לא מקצועית, העיצוב זז, משתנה, לא מקצועי... מומלץ לבצע שליחות בדיקה למספר קוראי דואר שונים ולבדוק שבכל קוראי הדואר הניוזלטר שלך נראה בדיוק כמו שרצית.
בהצלחה!
הילה קורן | מנהלת לקוחות
הר כנען 652 מודיעין-מכבים-רעות | פקס: 153-97748338
טלפון: שלוחה 2 , 1599-510-101
href="mailto:Support@mesereser.comSupport@mesereser.com">">Support@mesereser.com |