שיווק ומכירות
בשנתיים האחרונות עלו כתבות רבות בעתונות ובטלויזיה שהכניסו אותנו אל תוך עולמו הפנימי של האדם דהיינו המוח האנושי, הסבירו לנו כי כתוצאה מהמכשור החדש המתפתח מדי יום ביומו יש את היכולת למדוד את התגובות או הראקציות המתקהלות מהמוח האנושי והיכולת לפענח התנהגות כזאת ואחרת של בן האנוש המקבל את הפקודות ממוחו.
מאחר והגילויים היו מרעישים, והתוצאות במעבדות הראו את האמת או הקשר בן המוח האנושי וההתנהגות נאנושית בהרבה מאד תחומים, גם אנשי השיווק בעולם הגדול הבינו כי כלי זה עומד לזכותם כאשר הם באים לנתח איך מוחו של האדם פועל בקטע הצרכני וההישרדותי וכיצד מידע זה יכול להשפיע על טכניקות שיווק ומכירה.
כמי שמעניק ייעוץ עסקי ו כ יועץ שיווק אין זה סוד כי עולם השיווק והמכירות ניזון עד היום (וממשיך) מהתנהגות פסיכולוגית של בן האנוש ורוב ספרי השיווק והמכירות, או אלה הנלמדים בכיתות הלימוד מבוססים על המידע הפסיכולוגי הקיים אצל העוסקים בתחום. לא שזה נגמר אבל שילוב של מידע עצום הזורם ממכוני המחקר והמחקרים על התנהגות המוח מוסיפים לתחום הפסיכולוגיה מידע רב ובמה שאנו עוסקים בשיווק ומכירות המידע מעובד למעשים וללימוד העוסקים בדבר.
כ יועץ עסקי אני לומד את התחום כבר 5 שנים ומדי יום ביומו מתחזקת אצלי התובנה כי הדרך היחידה לנהל חיים נכונים, תקשורת טובה, יחסים טובים, מכירות, פרסום ושיווק היא ללכת בעקבות אותם מחקרים המתפרסמים חדשות לבקרים ומעניקים לנו כלים אדירים כיצד להתמודד, להתנהג.
היכולות האלה אותם מעניק לנו המדע בתחום השיווק והמכירות כבר מזמן הם לחם חוק לחברות ועסקים גדולים המטרה היא להרחיב את היידע והניסיון גם לעסקים וחברות יותר קטנות על מנת כי יוכלו גם הם להשתמש באותם תוצאות מחקרים לשימושם הם.
זה יכול להיות נהדר ברגע שנדע גם עסקים קטנים ובינוניים להעזר בטכניקה זאת, זה יכול להיות מועיל מאד שאכן נדע כולנו להשתמש בתוצאות המחקרים ולעשות בהם שימושים חיוביים
שלא תבינו לא נכון, זה לא רמאות, זה לא אכילת לוקשים , נכון יש חברות או אנשים שכבר לקחו את כול היידע הזה וכוונו אותם לכיוונים לא נכונים, יש ביכולות האלה ובממצאים האלה יכולת להגיע יותר נכון אל בן האנוש בלי לעשות עליו מניפולציות, אלא כדי להיות יותר ידידותי, פורה, מפרה, אמין ונאמן דבר אשר יצור אצל הלקוח או בן השיחה רצון לשיתוף פעולה ובטח שיתוף פעולה של לקוח מוכר.