האם האתר שלך עדיין לא "מספק את הסחורה" למרות מאמצי השיווק והאופטימיזציה?
אתם לא לבד, עסקים רבים פונים אלי ומציגים את אותה הבעיה. במאמר הבא אני עומד להציג בפניכם כמה תיקונים שעשויים להשיג את התוצאות הרצויות. הבשורה המשמחת היא שרוב התיקונים הם יחסית פשוטים ולא יקרים לביצוע.
מתי אתר צריך תיקונים?
לפני שאני "חופר" J לכם על התיקונים באתר, אני רוצה שנברר ביחד האם בכלל האתר שלכם זקוק לתיקונים. אנחנו יכולים לבדוק פרמטרים שונים כגון:
*תנועת מבקרים לאתר (חוזרים וחדשים)
*מקור תנועת המבקרים באתר (אורגני,מדיה חברתית,פרסומות וכו)
*שמישות האתר (כמה האתר ידידותי למשתמש)
*מעורבות באתר (נושרים וזמן ממוצע באתר)
*תוכן
*המרות (מטרות,טרנזקציה וכו..)
ולמרות שפרמטרים אלו עוזרים לנו לקבוע אם האתר שלנו "מוצלח", יש פרמטר אחד ויחיד שישכנע אותך האם כדאי של להשקיע זמן וכסף בתיקון אתר האינטרנט שלך.
הכנסות!
האם האתר עושה בשבילך כסף?
אם האתר לא עושה בשבילך דיי כסף, אז ישנה סבירות גבוהה שצריך לבצע בו מספר תיקונים.
תיקונים קטנים שאתה אמור להכיר
אם עדיין לא ביצעת את התיקונים הבאים, עכשיו זה זמן טוב לעזוב הכל ולהתחיל מכאן. אם התיקונים הבאים מוכרים לך, אני מזמין אותך לקפוץ ישר למאמר ההמשך: "תיקונים שאולי פיספסת"
אופטימיזציה שבתוך דף האינטרנט
• Title Tags- ארוכים מדי, לא תאוריים וחוזרים על עצמם.
• Meta Description – ארוכים מדי, לא מעניינים, לא קוראים לפעולה ומשוכפלים.
• Image Alt Attributes – חסרים או מלאים במילות מפתח לא נחוצות.
טעויות שמישות נפוצות
• שימוש בטכנולוגית Flash על מנת להציג תוכן או תפריטים.
• התעלמות מגולשים בטאבלט ובטלפונים חכמים.
• מתחת לראדר מיקום תוכן חשוב במקומות שקשה לראות אותם.
טעויות בנסיונות המרה
• ניווט באתר מסובך מדי , קשה למצוא לינקים, יותר מדי תפריטים ואופציות בחירה.
• קריאה לפעולה לא נמצאת בשום מקו, אין ייחוד או לא רלונטית לקהל היעד שמגיע לאתר.
• טופס יצירת קשר דורש יותר מדי אינפורמציה ולא מצהיר על שמירה על פרטיות.