בניית רשימת תפוצה מאפס
האם אתה או את מתעניינים למקסם התועלת בכל מבקר Lead שהאתר שלכם מייצר? והאם אתם מעוניינים לעשות את זה בפחות כסף ממשווקי אינטרנט אחרים?
כן?
אפשר לעשות זאת באמצעות שיווק במייל, ואפשר לעשות את זה דיי בזול, זה יעלה לך בזמן, יצירתיות, עקביות ודיסציפלינה. במאמר הזה אנסה להסביר לך כיצד ניתן לבנות רשימת תפוצה מאפס ואסביר מדוע, לדעתי, כל עסק חייב להשתמש בטכניקת שיווק זו.
אז מה זה בכלל רשימת תפוצה?
אם לעסק שלך אין רשימת תפוצה או שעדיין אתה שואל את עצמך מה זה לעז#$ל רשימת תפוצה, אז כל שעליך לעשות הוא לבדוק את תיבת המייל שלך.
למה?
כי רב הסיכויים שאתה נמצא ברשימה כזו, רובנו אגב נמצאים בהרבה יותר מרשימה אחת. קרוב לוודאי שתיבת המייל שלך מלאה במיילים מעסקים שונים שמחזיקים בכתובת המייל שלך כחלק מרשימת התפוצה שלהם.
אז איך הגעת לרשימת התפוצה שלהם?
כנראה שבעבר רכשת משהו ברשת או שסיפקת פרטי התקשרות עמך בטופס אינטרנטי, בהרשמה לניוזלטר וכדומה. לפעמים עסקים שולחים לנו הודעות דואר אלקטרוני בעלי אופי פרסומי ללא הסכמתנו ובכך הם עוברים על "חוק הספאם", אני ממליץ מאוד שלא תבחרו בדרך זו, ועל כך אכתוב בעתיד מאמר נפרד.
השימוש הרחב ברשימות תפוצה נובע מהעבודה שהשיווק במייל הוא עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלך ולהשיג לקוחות חדשים. רשימת תפוצה חזקה המשולבת עם אסטרטגית שיווק יצירתית, עשויה להיות ה"אס" המנצח בכל הנוגע להגדלת המכירות ללקוחות קיימים ומשיכת לקוחות ולידים חדשים, ובכלל להתעניינות גוברת בעסק שלך, במוצרים שלך או בשירותים אותם אתה מציע.
איך מתחילים ???
לפני הכל, הפוך את הרשימה שלך לנחשקת.
לפני שתתחיל לבנות את רשימת המיילים בשביל העסק שלך, עליך ליצור ולתחזק את הדרישה להיכנס לרשימה שלך. אל תוותר על השלב הזה, אף אחד לא אוהב למסור את הפרטים שלו בלי סיבה, תן להם סיבה. ענה להם על השאלה "מה יוצא לי מזה?".
ישנם דרכים רבות ליצור את הרשימה הנחשקת או לייתר דיוק, ליצור את הדרישה להיות חלק מהרשימה שלך. אציין כאן חלק מהאפקטיביות ביותר :
• ציין והדגש יתרון משמעותי שיקבלו הנרשמים (מבצעים מיוחדים, הנחה קבועה, טיפים מקצועיים וכו..).
• תן לגולשים הצצה על מה שהם יקבלו כרשומים, על מנת שיוכלו להבין בקלות את הערך בלהיות חלק מהרשימה.
• הצג עדויות (חיוביות J) מגולשים שכבר נמצאים ברשימה.
• פרט בדיוק מה יקבלו הנרשמים, וכל כמה זמן הם יקבלו זאת.
הרעיון הכללי הוא להעביר מהר את התשובה לשאלה "מה יוצא לי מזה?" ולאחר שגרמת להם להירשם, עליך לעמוד בהתחייבות שגרמה להם להירשם (עקביות ודיסציפלינה), אחרת ימחקו עצמם מהרשימה במהירות.
על הדרכים הטובות ביותר לבנות את רשימת התפוצה הנחשקת אני כותב כאן בבלוג של webi.co.il כהמשך למאמר זה. מקווה שהמאמר יסייע לכם בהמשך הדרך.
גל אגאי
שיווק באינטרנט