סוכנות דוניצה תקשורת (DMC), זכתה בתקציב יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של חברת YCD, המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול מדיה דיגיטלית ומערכי שיווק בנקודות מכירה. YCD פועלת בישראל, באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ועם לקוחותיה נמנים כ-2,000 בתי עסק, בין היתר: Royal Bank of Scottland, Hansa Bank, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו.
פעילות יחסי הציבור של דוניצה תסייע לקדם את מטרותיה של YCD, לעודד ולתמוך בשיתופי הפעולה מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל וכן לסייע בגיוס כוח אדם איכותי הדרוש לה עם התרחבותה. דוניצה תקשורת, שבבעלות נחום דוניצה, מתמחה בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טט והביו-מד (ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי). המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של LG, רד תקשורת מחשבים, סנדיסק, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, ווינד ריבר, פריסקייל סמיקונדקטור, AOL, מרקדו ואחרים.
פעילות יחסי הציבור של דוניצה תסייע לקדם את מטרותיה של YCD, לעודד ולתמוך בשיתופי הפעולה מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל וכן לסייע בגיוס כוח אדם איכותי הדרוש לה עם התרחבותה. דוניצה תקשורת, שבבעלות נחום דוניצה, מתמחה בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טט והביו-מד (ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי). המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של LG, רד תקשורת מחשבים, סנדיסק, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, ווינד ריבר, פריסקייל סמיקונדקטור, AOL, מרקדו ואחרים.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il