בעל מקצוע.
השלב בחיים: ההתלהבות של הרגע הזה בו אנחנו מחזיקים בתעודה המאשרת כי עכשיו אנחנו מטפלים ברפואה משלימה, הבערה הפנימית לטפל בכמה שיותר אנשים- גם אם זה חינם, ולהביא רווחה ורפואה לעולם.
איך אני מגדיר את עצמי: מטפל. ברפואה משלימה, סינית, הוליסטית, רב-תחומי.
אתגרים: להבין שזה שאצלנו רפואה משלימה זורמת בדם, לא אומר שזה כך אצל שאר העולם, יש אנשים שזה לא מעניין אותם. להשלים עם זה שלא כל אדם ניתן לרפא.
שבויים באשליה: שיש אנשים, עונות, תקופות, מצב מדיני, מזג האוויר, מצב כלכלי בארץ שמשפיעים על המכירות.
אמירות נפוצות: "אני אדם פשוט", "יש כיום המון שרלטנים בתחום", "לא מעניין אותי מלא מטופלים. אני רוצה רק לשים משהו במקרר".
פעולות שיווקיות: מפה לאוזן. לעשות מדיטציה לשפע ולקוות שזה יביא עבודה.
מילים שמגעילות אותך: מכירות, שיווק, פרסום, כסף.
המוטו שלך: תנו לי רק לטפל.
מצב כלכלי: הישרדות.
המעוררת קוראת לזה: אתה הסוס שסוחב את המחרשה.
מומחה.
השלב בחיי הקליניקה: הבנו שכדי שלקוחות יגיעו צריך לבדל את עצמנו. צריך להבין במה אנחנו שונים ממטפלים אחרים. צריך להחליט על קהל יעד מובהק.
אתגרים: איך זה שעדיין אצל הקולגות יותר מלא. להעלות את המחירים ללקוחות הקבועים. ליצור מוצרי ידע.
שבויים באשליה: שהגדרה עצמית לעסק זה מספיק. שהאנשים כבר יבינו לבד. הרי אני מומחה.
אמירות נפוצות: עשיתי מספיק שיווק בשביל שזה יצליח. עכשיו אני מחכה לקטוף את הפירות. אני יכול ללמוד שיווק לבד ובעצמי. כל המשווקים מלמדים ממילא אותו הדבר.
מילים שמעצבנות אותך: בידול, מיצוב, מיתוג, כתיבה שיווקית, דפי נחיתה.
המוטו שלך: בתור מומחה ציפיתי כבר ש...
מצב כלכלי: סוחבים.
איך אני מגדיר את עצמי: בעל עסק, עצמאי. מומחה ל(תחום מסוים).
פעולות שיווקיות: למדנו קצת שיווק, הקמנו אתר, פתחנו דף פייסבוק ואולי גם העלינו כמה סרטונים ליו-טיוב. אולי אפילו פתחנו סדנאות והתחלנו ללמד קבוצות ולא רק מפגשים אחד על אחד.
המעוררת קוראת לזה: אתה הרוכב שאומר לסוס לאן ללכת. איפה לחרוש.
איש מכירות.
השלב בחיי בעל העסק: נמאס לך. הבנת שמי שמצליח להרוויח יותר ולעבוד פחות הוא לאו דווקא יותר מקצועי. הוא פשוט יודע למכור יותר טוב. הבנת שעסק חי על לקוחות משלמים ועל תזרים מזומנים.
אתגרים: למכור יותר. לפטר לקוחות שואבי אנרגיה.
שבויים באשליה: שזה מספיק. שעוד מעט והעסק יתחיל להביא המון כסף.
אמירות נפוצות: "בוא ונעשה שת"פ" (בלי הצעה קונקרטית), "אני חושב שכדאי לי לפתח עוד שירות בעסק ואז יבואו יותר אנשים".
מילים שמאתגרות אותך: אסטרטגיה, טקטיקות, יחסי ציבור, חשיפה.
המוטו שלך: לעזור ליותר אנשים זה כיף!
מצב כלכלי: משתפר.
איך אני מגדיר את עצמי: בעזרת הצעה עסקית ברורה.
פעולות שיווקיות: כל מה שהמומחה עושה, אבל עם יותר תהליכים אוטומטיים. יש חיבור בין כלי השיווק השונים, אבל עדיין העסק נשען בעיקר על יכולות המכירה שלי בטלפון או בע"פ.
המעוררת קוראת לזה: אתה יושב במשרד ממוזג ומאתר רוכבים לרכב על הסוס שלך.
איש השיווק.
השלב בחיי העסק: הבנת סופית שעסק חי על לקוחות משלמים. למדת שיווק ברצינות כי הבנת שאתה רוצה לייצר עבור איש המכירות שלך (אתה) כמה שיותר מעמדי מכירה.
אתגרים: לחבר את כל תהליכי השיווק אחד לשני ולמשפך השיווקי. להתמודד עם העומס שנוצר בין העבודה השוטפת שלך למטרות העתידיות: לכתוב ספר, להופיע מול קהל, תכנית טלוויזיה משלך וכו'.
שבויים באשליה: אין אשליות. נוכחים במציאות.
המוטו שלך: מי בא להרים אתי כנס. השמיים הם הגבול.
מצב כלכלי: טוב.
איך אני מגדיר את עצמי: בעזרת הצעה עסקית ברורה.
פעולות שיווקיות: בשגרה. קורות גם כשאתה ישן או בחופשה. כסף נכנס באופן קבוע מהכנסה פאסיבית. אתה מוזמן לכנסים. אתה מרצה מול קהל.
המעוררת קוראת לזה: אתה מחפש מקומות שיש בהם הרבה רוכבים. רוכבים פונים אלייך שתמצא להם סוסים.
יזם.
השלב בחיי העסק: העסק עובד ומכניס כסף גם כשאתה ישן או בחופשה.
אתגרים: למצוא עוד אנשים כמוך ולהציע להם הצעה מעניינת.
המוטו שלך: כסף אף פעם לא יהווה מכשול בפני החלומות שלי. הכול אפשרי.
מצב כלכלי: מצוין.
איך אני מגדיר את עצמי: יזם ומנטור. אני עוזר לאחרים לעשות את מה שאני עשיתי.
פעולות שיווקיות: יש לי עובדים מצוינים. אני מדריך אותם ואנחנו משתפרים כל הזמן.
אתה מרצה מול קהל גדול, מוזמן לדבר בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט. מזהים שיש לך משהו מיוחד ורוצים מזה גם.
המעוררת קוראת לזה: יש לך צי עולמי של רוכבים מצטיינים.
סיון סניור - המעוררת.לקבלת המדריך החינמי "מי הזיז את המטופלים שלי" לחצו כאן: http://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=15940-1236051360-2151