מחשב שינה גם את עולם הבדיקות ותקינות של הרכבים.
פעם הטכנאי היה צריך במאמצים רבים לבצע בדיקות וגם כך התוצאות היו לפי הרגשה ושמיעת המנוע. לא בדיקה מוסמכת ולא תוצאות אחידות.
כל מכונאי אחר, על אותו רכב, היה נותן לך תוצאות אחרות.
בעידן המחשב וסורקים הממוחשבים החדשים, ניתן לבצע בדיקה לרכב, בכל מקום ולקבל את תוצאות, כאילו הלקוח נמצא במכון בדיקה.
בדיקה ממוחשבת סורק התקלות בא לפתור את בעיית התקשורת בין איש האבחון ומחשב הרכב. למעשה, סורק תקלות היום הוא הרבה יותר מסורק תקלות. בנוסף ליכולתו לקרוא תקלות, הוא מסוגל לקרוא נתוני חיישנים בזמן אמת, לוודא גרסאות תוכנה, לקרוא מידע FREEZE FRAME ועוד, בכפוף לאופציות של מחשב הרכב והסורק.
המכשירים המתקדמים ביותר מכילים גם אופציה של איתור תקלות מונחה, בהן מנחה המכשיר את איש האבחון שלב אחר שלב עד לפתרון התקלה.
בפורום לבדיקת רכבים לפני רכישה, ניתן להתייעץ עם המומחה לרכבים לפני רכישת רכב יד שניה.
נקודה נוספת, לא פחות חשובה, היא שמירה על איכות הסביבה. במערכת הפליטה של הרכב הותקן ממיר קטליטי.
ממיר זה ממיר את הגזים הרעילים לגזים שאינם רעילים תוך כדי פעולה כימית בתוך הממיר. במידה והממיר לא תקין או לא מבצע את עבודתו כמו שצריך, אנחנו גורמים לזיהום אויר בצורה משמעותית ביותר.
לכן, מאוד חשוב שבתהליך בדיקה הממוחשבת שמתבצעת, לבדוק גם את הממיר הקטליטי.
סורק תקלות אוניברסלי, מתאים לרכבים יפנים,רכבים קוראנים, רכבים אירופאים ורכבים אמריקאים.
תכונות:
כולל מתאמים לכל סוגי הרכב
כולל can bus מובנה בתוך המכשיר
מכשיר נטען
כולל סקופ דו-ערוצי ורב מודד.
כולל מדמה חיישנים.
במהירות ניתן לקרוא ולמחוק קודי תקלה ממערכות ממוחשבות ברכב, לקרוא זרם מידע, להפעיל רכיבים, לאפס נורות שרות ועוד.
בעל ממשק RS232 לחיבור מהיר למחשב ניתן לחבר מכשיר 4 גזים אליוNGA 6000