כל מוסד המכבד את עצמו, אם מדובר במוסד ציבורי אשר משרת את האזרחים כמו מרפאה, לשכת תעסוקה, חברת סלולר, חברת חשמל וכדומה, מן הראוי כי מתקן מים יהיה בו נגיש לא רק לעובדיו אלא גם למבקרים במקום.
מתקני מים למוסדות שכאלו ניתן להשיג כיום ממגוון חברות בשוק המים המינרלים או המסוננים ובעיצובי מתקנים שונים בין כאלו שהם על רגל אחת גבוהה, כאלו שהם חצי גובה או מתקני מים שמיועדים להיות מונחים על שיש וכדומה.
המתקנים הללו שנחשבים די מגושמים ותופסי מקום עוברים שינוי משמעותי בשנים האחרונות בפן העיצובי שלהם וכיום יותר ויותר מוסדות ציבוריים שכלאו מעתיקים את הפורמט המצליח של מתקני בר מים למשרד הנפוצים כמעט בכל משרד בשוק הפרטי המכבד עצמו ומעוניין לתת ללקוחות שלו שירות של לגימת מים חמים או קרים על פי הצורך שלהם.
מרבית המשרדים עברו זה מכבר למתקני מיני בר למשרד שמגיעים בגודל קומפקטי המאפשר מיקום שלהם כמעט בכל פינה במשרד, בחדר הקבלה, מטבחון או בכניסה, מה גם שהם מגיעים בעיצובים שונים של מבחר צבעים לבחירה ובהתאמה לצבעים של שאר הריהוט וקירות המשרד.
מוסדות הציבור שאינם מעוניינים להיחשב מיושנים עושים את המהלך המתבקש ועוברים בהדרגה מאות םמתקנים מגושמים הכוללים כדי מים ושטח אחסון לכדים המשומשים עד שיוחלפו במתקני מים קומפקטיים שכאלו שמחוברים ישירות אל ברז המים המקומי ועם מערכת סינון מובנית מוציאים מים נקיים וזמינית מיידית בקור או חום לכל משתמש.
הלקוחות גם הם מעריכים את העובדה כי נותני שירות מתייחסים אליהם בצורה איכפתית והכל מתחיל מהבסיס של מים חמים לקפה או תה בימי החורף או מים קרים ביום קייצי חם. לא משנה מה הענף בו עוסק אותו המוסד, כמעט לכל מוסד או עסק יש מתחרים וחשובה תודעת שירות כיום יות רמאי פעם.
לעתים נידמה כי למוסדות ציבור רבים אין אינטרס של שירות לקוחות מועיל ויעיל אך כאשר מוסד ציבורי מתייחס כך ללקוחות שלו הם יפרגנו לו חזרה ויעמדו לצידו לאורך זמן גם כאשר הוא יזדקק ליחס אוהד מהם. יחס גורר יחס.
אלי גולדמן בעלים של אגו ווב העוסקת בפרסום באינטרנט