אתר האינטרנט שלך - הוא חלון הראווה שלך. המילים הכתובות בו -הן מה שמוצג בו. תפקידך הוא להפוך את התוכן שהמילים מרכיבות למשכנע, מסקרן, משעשע או אינפורמטיבי. אם הוא משעמם - מעט מאוד יקראו אותו. השאר – ימותו בדרך אי שם בדרך לסיום העמוד.
לכן, דף האודות שלך צריך להיות טוב בדיוק כמו כל פיסת תוכן אחרת באתר שלך. דף אודות הכתוב היטב - הוא כלי נוסף בארסנל שלך . הוא יכול לעזור לך לערב קוראים, לעודד את המכירות, ולשפר את האמון במוצר שלך.
הנה כמה טיפים לכתיבת דף אודות מצויין:
דע מה אתה רוצה
דף האודות שלך חייב לעזור לך להשיג את מטרת האתר. הוא לא קיים רק כדי שהאתר ייראה נורמלי. הוא באתר כדי לעבוד בשבילך. מה שאתה צריך לעשות בדף תלוי לחלוטין במטרה שלך. האם אתה רוצה יותר מכירות? יותר קוראים? יותר לקוחות ? כוון את התוכן שלך למטרה שתרצה להשיג.
לדוגמה, אם אתה רוצה יותר קוראים, אז כתוב באופן שעוסק באנשים ומפתח את קשרים: היה אישי. ספר סיפור. אם אתה רוצה יותר מכירות, אז הדף אודותיך הופך להיות מקום נוסף לשיווק היתרונות של הקנייה והסבר על הדרך בה המוצר שלך מסייע ללקוחות להשיג את מטרתם. מה המוצר שלך נותן – ודף האודות הופך להסבר על המוצר. אם אתה רוצה יותר לקוחות - השתמש בדף אודותיך כדי להעביר עם מה אתה אוהב לעבוד, ומדוע אתה שונה מהמתחרים.
עיצוב עקבי
יש כמה בלוגים מצויינים, ויש אתרים מלאי מידע משעשע. אבל ברגע שתקליק לעבר דף האודות - לא תוכל שלא להרגיש את הצרימה. התוכן יבש יותר מפירורי לחם. היה עקבי עם הטון והסגנון שאתה משתמש בו באתרך ,והשתדל להרכיב אותם משקפיים של שאר הדפים.
אם התוכן כתוב בצורה חצופה בדף אחד – גם בדף האודות התוכן צריך להישאר באותן משקפיים.
היכנס לאתר כגולש חיצוני
ברוכים הבאים לדורות ה-X וה-Y. מיליוני אנשים שבו משתוקקים לאישיות , שקיפות ויושר. חלפו הימים של דפי אודות עם השנה בה החברה נוסדה והמון בלה בלה בלה משעמם. עכשיו אנשים רוצים לדעת מי אתה, איך הגעת לעסק שלך, לשמוע סיפור של ממש. רוצים לראות את הפנים שלך, או של עובדיך.
זה לא אומר שאתה צריך להשתמש בדף אודותיך לספר את סיפור החיים שלך, לחשוף הסודות העמוקים והאפלים ביותר שלך או ללכת על אירועים טראומתיים שאינם קשורים. שמור את התוכן רלוונטי ותמציתי. פשוט תתן לאנשים לטעום מי אתה. להסביר מה הפנים האמתיות מאחורי מסיכת האינטרנט, ואיך הם הובילו אותך למקצוע שלך – למשל.
לא לשכוח את הפרטים החשובים
עם כל הכבוד לסעיף הקודם, אם קיים לך ניסיון של 20 שנה – אתה חייב לרשום את זה. פשוט תסביר למה התחלת לפני 20 שנה, למשל – כדי ליצור סיפור מעניין.
אין לך שום ניסיון? רק בתחילת הדרך ? זה בסדר , כולנו התחלנו איפשהו. במקרה זה, דבר על איך למדת את המקצוע, למה אתה משתמש בשיטה שלך. אולי, אפילו תספר על חוויה אישית בתחום, ועל גילוי שיטה חדשה – טובה יותר, כך שתהפוך את החיסרון שלך בחוסר ניסיון – ליתרון של חדשנות.
אתה ממש לא חייב לכתוב מתי התחלת בזה. יש מיליון דרכים אחרות ליצור אמינות – כשהסיפור על עצמך – בדף האודות, כשלעצמה – היא אחת מהן.
ספר סיפור – בצורה מעניינת
איך תדע? פשוט בקש מכמה אנשים לענות לך בצורה כנה.
מנהל ב-ENTS-SITE בניית אתר מקצועי בזול. מאמין שמי שיש לו מוצר טוב, תוכן טוב, גישה טובה ועובדה קשה - יצליח גם למכור אותו.