מכללת ISEMI - המרכז הישראלי ליזמות המתמחה בתחום היזמות מאז 1996, מיסודה ובניהולה של פרופ' ליאורה קצנשטיין, פותח החודש את הקורס הייחודי ליסודות השיווק והפרסום באינטרנט. מתכונת מקוצרת של קורס זה הועברה בשנים האחרונות במכללה בהצלחה מרובה. למכללת ISEMI למעלה מ-2000 בוגרים שסיימו מגוון רב של תוכניות בתחום היזמות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה עתירת הידע בעשור האחרון . לאחרונה, החליטה הנהלת המרכז לחבור בשיתוף פעולה ייחודי למרכז הישראלי לאינטרנט לצורך הקמת קורס שינוהל על ידי מרכז. הקורס פותח ע"י מייסדי המרכז הישראלי לאינטרנט ביניהם: גיא עזריאלנט, מנכ"ל Smartrade ולשעבר סמנכ"ל Local interactive, ודויד פרידמן מייסד וסמנכ"ל שיווק בקבוצת DTNT ((Domain the net שלו ניסיון רב בשנים בהדרכה בתחום האינטרנט.
בקורס יחשפו המשתתפים לתכנים אקטואליים המועברים על ידי מרצים מומחים בתחומם: הכרת תמהיל השיווק באינטרנט, הכרת טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, סקירת ממשקי הפרסום באינטרנט, בניית אתר אפקטיבי , שיווק באמצעות מנועי חיפוש , ניתוח ומדידת קמפיין בכלים סטטיסטיים, ניתוח פרופיל גולשים, שיווק דרך רשתות חברתיות,ועוד נושאים רבים. הקורס מיועד לקהל הרחב, ובמיוחד פונה ליזמים עסקיים חדשים, יזמים תוך ארגוניים, מנהלי שיווק ומותג, מנהלי מכירות, בעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים ללמוד כיצד להשיג נוכחות משמעותית באינטרנט ולקדם את עסקיהם. לדברי פרופ' ליאורה קצנשטיין, נשיאת ISEMI, המשמשת כדירקטורית בחברות אינטרנט מזה למעלה מעשור, הקורס כולל יסודות השימוש באינטרנט על מנת לאפשר לקשת רחבה של בעלי מקצוע שלא באו מעולם השיווק הרגיל, הכרות עם מושגי יסודות השיווק הבסיסים ( מיתוג, פילוח, קהל יעד, בניית אסטרטגיית שיווק) ויישומן על פלטפורמת ה- New Media- האינטרנט.
בנוסף לקורס הבסיסי, פיתחו מכללת ISEMI בשיתוף המרכז הישראלי לאינטרנט קורס המשך לשיווק ופרסום באינטרנט לבוגרי קורס היסודות ולבעלי רקע בתחום המעוניינים להתמקצע בתחום השיווק באינטרנט, תוך רכישת "ארגז כלים" מקצועי ושימת דגש על תכנים מעמיקים יותר הנוגעים בהיבטים טכנולוגיים, מסחריים ומשפטיים. קורס זה כולל לימוד פרטני של תחומים מקצועיים כגון קידום אתרים, דיוור ישיר, ניתוח Web analytics, ממשק משתמש, תכנון עיצובי, פיתוח תוכניות שותפים, בניית קמפיינים אינטרנטיים, הגנה על מותגים באינטרנט ( Brand Security) ועוד.
בין המרצים הנוספים: ארז משעלי סמנכ"ל בחברת Fiobs, ולשעבר סמנכ"ל השיווק של דפי זהב, אלמוג איטלי מנהל פרסוםAdvantage בפורטל וואלה, זהר עמיהוד יועץ עסקי בנושא שיווק באינטרנט ומייסד ההוצאה לאור "הוד-עמי", אבי זינו מנכ"ל חברת WebsPlanet, מיכאל יורובסקי כלכלן ומנכ"ל משותף ב- BIZCKICK ואחרים. מעבר לחלקים התיאורטיים, לוקחים חלק בקורס גם נציגים של החברות המובילות בתחום האינטרנט: הפורטלים המובילים, מנועי החיפוש, משרדי פרסום וחברות קידום אתרים ובניית אתרים אשר מציגים מניסיונם העשיר ודוגמאות מעשיות בכל תחום. ניתן לבחון את תוכנית הקורס המפורטת ב http://www.isemi.org/38765/תוכנית-קורס-שיווק-באינטרנט המשתתפים בקורס הבסיסי ובקורס ההמשך ייהנו מפגישות יעוץ ללא תשלום עם כל המרצים בקורס שיספקו למשתתפים טיפים ותובנות במימד האישי. לפרטים נוספים קובי נעים - מנהל פיתוח עסקי - ISEMI טל': 03-642-4422