העיקר השירות
לרובנו יוצא להשתמש על בסיס קבוע באותן עמדות מידע המוצבות בארגונים נותני שירות. תפקיד העמדות הוא לספק לנו מידע או לאפשר לנו לבצע פעולות שונות בצורה דיסקרטיות ואינטימית וזאת מבלי להמתין בתורים ארוכים בדרך לנציג שירות.
??עמדות שירות עצמי התפתחו באופן משמעותי בשנים האחרונות ובזכות הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות של היום - עמדות אלו מכילות פונקציות רבות ומגוונות, אשר מאפשרות קבלת מידע מעמיק יותר וביצוע פעולות רבות יותר.
איך פועלת בניית עמדת שירות עצמי?
בניית עמדת שירות עצמי כוללת בין היתר - אמצעי זיהוי כזה או אחר, היא יכולה לאפשר הדפסה של המידע שהיא פולטת, היא מקבלת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום אחרים, בכוחה להסדיר תורים והיא כוללת פונקציות רבות נוספות - באופן כללי מסייעת לקצר תהליכים רבים אשר בלעדיה היו יכולים להיות ארוכים ומסורבלים במיוחד. בניית עמדת שירות עצמי הינה תהליך מורכב, אשר דורש תכנון רב לפרטי פרטים, תוך לקיחה בחשבון של כל הדרישות והצרכים של החברה או הארגון המזמינים את אותה עמדת שירות עצמי.
בכדי שאותה עמדת שירות עצמי אכן תהיה יעילה והן המזמינים והן לקוחותיהם יוכלו ליהנות מהמגוון הרחב של היתרונות אותה היא טומנת בחובה – קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בתכנון ובפיתוח ובסופו של דבר לדאוג שהליך בנית עמדת שירות עצמי יתבצע על הצד הטוב ביותר. בכדי שזה אכן יקרה, קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את אותה החברה אשר מציעה את השירות של בניית עמדת שירות עצמי ולוודא שאכן מדובר בחברה מקצועית, בעל הניסיון, הידע וההיכרות עם הטכנולוגיה המתקדמת באמצעותה ניתן לבנות עמדות מהסוג הזה. ??עמדת שירות עצמי איכותית תהיה ידידותית למשתמש, היא בדרך כלל תהיה בעלת מסך מגע צבעוני ותאפשר גם לאנשים אשר פחות מכירים את עולם המחשבים, לבצע את הפעולות המבוקשות בצורה קלה ופשוטה. ?
אחזקה ושירות
גם לאחר שהליך בניית עמדת שירות עצמי הושלם, קיימת האפשרות להוסיף פונקציות נוספות לעמדה, כך שארגון אשר מעוניין לאפשר ללקוחותיו נגישות למידע נוסף או אפשרות לבצע פעולות נוספות דרך העמדה, יוכל לקבל מענה על דרישתו ולאפשר ללקוחותיו שימוש בפונקציות נוספות ומתקדמות.