אחד האתרים הבולטים בקרב בני-הנוער הינו אתר "פרוגי" מבית ידיעות אחרונות.
אך לפעמים נראה שכדי להיות מגניב ואיכותי גם אתר זה נתפס לקטנות.
כך,למשל,במדור "יחסים ואהבה" התפרסמו מספר כתבות אשר מתיימרות לתת עצה לנשים צעירות בדברים פרקטיים כגון: איך להתכונן לראיון עבודה, איך לבגוד מבלי להתפס, איך לא להיות ממורמרת ,ועוד.
בהתחלה אתה משוכנע שמדובר בכתבות היתוליות ,אך כשאתה מתחיל לקרוא את הכתבה אתה מבין שמדובר בקו מערכתי מובהק.
חשוב לציין שזאת לא הפעם הראשונה שקבוצת "ידיעות אחרונות נוקטת בקו זה .
בעבר היא הוציאה חינמון בשם "24 דקות" שבו הופיעו כתבות ברוח זו.
הקהל לא התחבר לכך וכעבור מספר חודשים העיתון נסגר.
אך ,עיון מושכל בתכני האתר מראה שמדובר בתכנים ראויים אשר באמת מחזקים את רצונו של הנוער. חשוב לציין כי את האתר מפעילים העורך אלון אלבכרי ורכז הכתבים אלכס נסטר, בני 20, שהקימו אותו כשהיו בני עשרה.
הכותבים הם בני 24-14,וכן, גולשים בו החל מילדים בני תשע ועד צעירים בתחילת שנות ה-20 לחייהם.
אך, לפני כמה חודשים הוזמנו עורכיו לפעול ממשרדי "ידיעות אינטרנט" ולשתף פעולה עמם.
ולכן, נשאלת השאלה: מדוע מזלזלים אנשי ידעות באינטלגנציה של בני-הנוער עד כדי כך שהם מנסים לקנות את נפשם הרכה בצריכת זבל מהלך?
נכון לעכשיו אין לי תשובה מושכלת לכך, אך הגיע הזמן שמישהו ידבר לבני-הנוער בגובה העיניים ולא בדרכים נסתרות.
אני בלוגר וכותב באתרים שונים כגון: "פרשן","NEWS1 ", "מקושרים" ועוד. וכן אני סטודנט לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.