כיצד תמצאו את המשרד המתאים לעסק שלכם?
לפני שמשכירים משרד, יש כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם. מקומות רבים מתמחים בהשכרת משרדים והם יכולים להציע לכם חללים שונים, במקומות שונים ברחבי הארץ. אבל איך מוצאים את המשרד המתאים בדיוק עבורכם?
• צרכי העסק: האם אתם מנהלים עסק גדול של עורכי דין, כך שלכל אחד מהם נדרש חדר אישי משלו? האם אתם מנהלים מחסן סחורה וזקוקים למחסן רחב ונגיש למשאיות? האם אתם יועצי מס וזקוקים לחדר קטן ונעים, ותו לא? לכל עסק יש צרכים משלו ודרישות שונות באשר לגודל המשרד, כמו החדרים, מבנה החלל וכו'. בררו עם עצמכם מה נדרש לעסק.
• מי עתידים להיות השכנים שלך? נניח ואתם בעלים של מספרה חדשה, דמיינו לעצמכם שלקוחה מגיעה למספרה החדשה שלכם כדי להתפנק ביום טיפול מיוחד ושקט, קצת תוספות שיער, אולי לעבור טיפול פנים נעים- ותוך כדי כך היא שומעת קדיחות וחפירות מאתר הבנייה הסמוך. כשאתם מחפשים חלל לעסק שלכם, בדקו טוב טוב מי השכנים: האם הם שקטים, נקיים, האם העסק שלהם מתחרה בשלכם? האם אתם צמודים לאתר בנייה מרעיש?
• מיקום: מחסן המוציא ומכניס סחורה, דורש מיקום מתאים- רצוי אזור תעשייה, או אזור מרוחק ונגיש למשאיות עם שטח חנייה רחב. בנק, לעומת זאת, דורש מקום מרכזי ונגיש, המאפשר הגעה נוחה של הלקוחות. לכל סוג עסק דרישה שונה למיקום. מה דורש העסק שלכם? חשבו טוב על המיקום הנכון- מבנה נמוך, או מגדל יוקרתי. מה משדר העסק שלכם?
• תקינות וניקיון: כשמכשירים משרד, חשוב לבדוק את תקינות החשמל, הצנרת, האם יש סדקים בקירות, האם המקום נקי? כל אלו יכולים לחסוך להם הרבה כאבי ראש בהמשך, ולמנוע הרבה ימי שיפוצים בהם בעסק יהיה סגור לרגל שיפוצים.