דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 טיפים למיתוג נכון ויעיל של העסק שלך 

מאת    [ 12/06/2014 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 1963 פעמים ]

כל עסק, לא משנה כמה המוצרים שלו טובים או נדרשים לקהל היעד שלו, לא יכול לשרוד בלעדי שיווק נכון. רק בעזרת שיווק נכון, הצרכנים קודם כל יכירו את העסק, ובנוסף לכך השיווק הנכון יצליח למשוך אותם אל העסק; אם המוצרים אכן עונים להם על צורך מסוים – באיכות, במחיר או קריטריון אחר – הם יבצעו רכישה. במידה ויהיו מרוצים מהמוצרים, הם יחזרו אל העסק בכל הזדמנות.

אם כן, השיווק הוא הדרך הטובה ביותר למשוך לקוחות, ובמידה והשיווק מופנה לקהל היעד המתאים, המכירות יגדלו.

1.איך משווקים נכון את העסק?

כיום, בעולם שבו יש תחרות גדולה כל כך בין עסקים, יעוץ שיווקי הפך להיות מבוקש ונחוץ. יועצים בתחום השיווק יכולים לעזור לעסק בכל תחום למנף את עצמו על ידי מערך שיווק נכון ומדויק, עבורו ועבור קהל היעד שלו.

כדי למשוך לקוחות חדשים לעסק, בתקווה להגדיל את היקף המכירות, חשוב לשים לב קודם כל לדרך שבה עסקים מתחרים משווקים את עצמם, ובהתאם לכך לשווק את העסק, כך שהוא יבלוט על מפת התחום שבו הוא פועל וישדר משהו אחר ומיוחד. כלומר, צריך לבחון את הדברים שחסרים בשיווק של עסקים מתחרים ולהימנע כמה שאפשר מיצירת שיווק בעל קווי דמיון לזה של עסקים אחרים.

2.בחירת יועץ שיווקי

כדי שהשיווק יצליח, יעוץ שיווקי צריך להינתן לעסקים על ידי יועצים מקצועיים בתחום, שמצד אחד היו בסביבה כבר שנים רבות ומצד שני תמיד דואגים להישאר מעודכנים בכל מה שחדש ולוהט בתחום השיווק.

אין בהכרח צורך לקחת יועצים שיווקיים שיש להם ניסיון בתחום שבו העסק פועל, אך זה בהחלט יכול להיות יתרון, כיוון שכל תחום הוא בעל מאפיינים ייחודיים לו שעליהם צריך להתבסס השיווק.

3. איך בדיוק הם תורמים לנו?

יועצים שיווקים יכולים לעזור לעסקים בצורה טובה יותר אם הם יודעים איך ליצור שיווק שהוא גם מושך לעין, גם יוצר עניין רב וגם נכון לתקופה הנוכחית. וכל זה כמובן בהתאם למאפיינים של קהל היעד.

4.איך למתג את העסק נכון?

עסק יכול להצליח רק אם יש לו מיתוג נכון ומדויק, לפי קהל היעד. זכרו, גם אם לעסק שלכם יש מוצרים איכותיים או זולים שעונים לצורך מסוים של קהל היעד, ללא מיתוג עסקי נכון, העסק ייכשל במהרה.

כדי למתג את העסק בצורה הנכונה, כדאי קודם כל לחזור כמה צעדים אחורה, ולבדוק האם קהל היעד שהגדרתם עבור העסק שלכם הוא אכן קהל היעד הנכון. כמו כן, אולי אפשר למקד את קהל היעד עוד יותר, או לחילופין להרחיב אותו?

צריך לבדוק את הלוגו, שהוא לב ליבו של העסק ומשפיע על הרושם שנוצר בקרב קהל היעד שלכם. האם הוא משדר את המסרים הנכונים? האם הוא מצליח למשוך את עיני הצרכנים? איך הוא מביא לידי ביטוי, אם בכלל, את היתרונות שיש לכם על פני עסקים מתחרים?

5.מיתוג מקצועי עם חברת פרסום

כל כסף שמשקיעים בפיתוח ובנייה של עסק חדש הוא הוצאה כואבת ומלחיצה. האם אי פעם תקבלו את השקעה חזרה?

אחרי שהבנו את הכוח של המיתוג על הצלחת העסק, אפשר להסיק כי השקעה בו היא חשובה, ולכן כדאי להשקיע את הכסף בחברת פרסום איכותית, מקצועית ומנוסה שתטפל בכל נושא המיתוג.

6.מיתוג שעומד במבחן הזמן

הרבה עסקים בוחרים למתג עצמם בצורה יוצאת דופן, כי זה "חדשני" או "מגניב". אין ספק שזה יכול למשוך עניין לטווח הקצר, אבל אחרי זמן מה הצרכנים יאבדו עניין. כדי לעמוד במבחן הזמן, כדאי למתג את העסק באופן שיהיה רלוונטי לשנים רבות. כמובן שחשוב לשמור על יצירתיות ומקוריות, אבל מי שהולך רחוק מדי, בסופו של דבר יצטרך לשנות את המיתוג תוך זמן קצר- דבר שיבלבל את הלקוחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב