כבר בחרת??? באמת?! טוב, נו...לפחות בחרת נכון? כי אנו רוצים לוודא שהמוצר/שירות שלך (שהרי שנינו יודעים שהם ברמה גבוהה, אחרת לא היית מצליח להגיע לאן שהגעת), מצליחים לקבל את מלוא החשיפה ותשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שמולך. חשוב לנו להבהיר לך את המסר הבא: לעיתים, הבעיה היא בכלל לא בשירות/המוצר שלך, אלא רק בשיטת הפרסום שבחרת. בוא אחרינו!
בחירת פרסום נכון
אנו בתור חברת קידום מאמינים בשקיפות מלאה ולכן אנו מציעים לקהל לקוחותינו אך ורק את הפרסום שאנו מאמינים שיכול לסייע להם ולקדם את העסק שלהם. עם זאת, אנו פורשים בפניהם את מגוון האפשרויות ובשיח משותף מגיעים להחלטה הנכונה ביותר אודות השאלה – איזו שיטת פרסום מתאימה ביותר לעסק.
• באנרים – מילה נרדפת ל"כרזה". מדובר על כרזה המשמשת למשוך גולשים. מודעה זו, לרוב, מורכבת מאמצעי מולטימדיה, קרי, אנימציה, תמונות, קולות (אלו מופעלים על ידי תוכנות כגון: JAVA, אדובי פלאש וכדומה).
• קידום ברשתות חברתיות – קידום עסקים באינטרנט על ידי קידום ברשתות חברתיות היא דרך נוספת ונהדרת להצליח למשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים על ידי העלאת תמונות וסרטונים אודות המוצר/שירות אותו משווקים. כמובן שזוהי דרך יוצאת מן הכלל בעיקר להישאר בקשר תמידי עם קהל הלקוחות של העסק ולהודיע לו על מבצעים שונים, שינויים כאלו ואחרים, שעות פעילות וכן הלאה.
• קידום אורגני – קידום אתרים אורגני נחשב לאחת משיטות הפרסום הטובות והפופולאריות ביותר כיום בקרב רשת האינטרנט. על ידי אתר או דף נחיתה המפורסם ומשווק ברשת האינטרנט, בעל העסק יכול ליהנות מחשיפה גדולה יותר מאי פעם עבור העסק שלו, לגייס לקוחות פוטנציאליים חדשים ולהגיע ללקוחות שמבחינה גיאוגרפית, היה לו קשה ואף בלתי אפשרי להגיע אליהם לפני שיטת פרסום זו.
• קידום ממומן – קידום ממומן הוא קידום הדומה בתכלית שלו "לבאנרים" אך מדובר על מודעה פשוטה ללא כל אפקטים אשר נמצאת בצידי תוצאות מנוע החיפוש או מעל תוצאות אלו בהקשר של מילות מפתח מסוימות. כלומר, אם לקוח מחפש "מחשבים" מודעה עם מילת המפתח הנ"ל, תופיע לו. מדובר על שיטה נהדרת להבאת זרימת גולשים לאתר אך שיטה זו טובה לזמן קצר עקב היותה יקרה עבור בעלי עסקים רבים.
ליאת