כפי שכבר דובר וסוקר רבות, סוגיית האחסון וכל הנגזר ממנה הינה סוגיה משמעותית דיה לכל הקשור לתפוקת בית העסק. הדבר נכון לא רק לבתי עסק אלא גם לחללי מגורים פרטיים. כפי שישנו סדר נכון לסידור תכולת הבית, כך למעשה ישנו גם סדר נכון לסידור תכולת בית העסק, יהיה בית העסק אשר יהיה. זאת בעיקר כאשר מדובר בבית עסק אליו נכנסים לקוחות כגון חנויות שונות. למשל, כשם שבחלל המגורים הפרטי שלנו ישנה חשיבות לסדר הדברים, למשל בחדרי ילדים התכולה תהיה נמוכה ואילו בחללים אשר בהם גרים אנשים מבוגרים התכולה תהיה מונחת בגובה שאינו דורש התכופפות או טיפוס, כך ישנה חשיבות רבה לסידור הציוד והמוצרים בחנויות ובתי עסק.
למשל, כאשר לקוחות נכנסים לחנות בגדים לצורך הדוגמה ומול עיניהם הם רואים מדפים אשר על גביהם מונחת סחורה בצבעים חד גוניים אשר אינם מושכים את העין, הדבר לחלוטין יכול להשפיע על משך הימצאותם בחנות וכמות הציוד אשר ירכשו בחנות, כתוצאה מכך. למעשה, אין ספק כי לקוחות אשר נכנסים לבית עסק אשר הם עשויים לקנות בו מוצרים כאלה ואחרים, מושפעים עד מאד מעיצוב ותכנון בית העסק, ובעיקר מהאופן בו הסחורה מסודרת בו, כמו גם מווליום המוסיקה, הטמפרטורה בבית העסק, וכן הלאה. כמו כן, וודאי שגם שירות הלקוחות מהווה מרכיב חשוב מאד בחוויית הקניה והרכישה של הלקוח, ואין עוררין על כך ששירות גרוע לא ניתן לפיצוי או החלפה בשום גורם אחר. במקרה שבו בית העסק מציג את סחורתו באופן מבולגן וארעי על גבי מדפים למחסן אשר מאחוריהם אין כלל מחשבה או השקעה בסדר מסוים אין כל ספק כי לא תתעורר אצל הלקוח חווית קניה טובה, והוא יעזוב את החנות או את בית העסק במהרה. למעשה, ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על תפוקת בית העסק ועל חווית הקניה הסובייקטיבית של הלקוח, ואופן סידור המוצרים הוא ללא ספק אחד מהגורמים המכריעים על התפוקה. חשוב להקפיד על סדר בחנות ועל סגנון סידור נקי ונעים למראית עין, שכן הדבר משפיע עד מאד על כמות המכירות של בית העסק, כיוון שהוא משפיע מאד על כניסת הלקוחות הפוטנציאלים אל החנות, ועל משך הישארותם בבית העסק.
בדוגמה אחרת, אם למשל ישנם לקוחות פוטנציאליים אשר מסתובבים להנאתם במרכז מסחרי או קניון כזה או אחר ברחבי הארץ, אין צל של ספק כי מבט אל חלון הראווה או מבט חטוף פנימה לעבר מדפים אשר ניתן לראות כאשר נמצאים מבעד לחנות הוא שמשפיע עד מאד על הרצון להיכנס, או לחילופין להמשיך ללכת הלאה. למעשה, הקפדה הן על סידור מוצרים נכון, והן על גורמים נוספים, דוגמת שירות הלקוחות, הטמפרטורה בבית העסק, רמת הווליום של המוסיקה וכן הלאה, יובילו לעליה ניכרת ברמת התפוקה. חשוב מאד להבין כי הסידור עצמו של המוצרים, והשמירה על סידור זה במהלך כל יום העבודה, הינו בעל השפעה ניכרת יותר ממראה של מערכת האחסון לכשעצמה. קרי, גם אם בעסק או בחנות המדוברת מונחת הסחורה כולה על גבי לא אחרת מאשר מדפים למחסן אם יהיה הסידור נכון ומעניין הוא יצליח למשוך לקוחות רבים ולגרום להם לקנות סחורה לא מבוטלת. כמובן, שהיוועצות במומחים ובאנשי מקצוע מתחום העיצוב והתכנון תוביל לסידור נכון של חלון הראווה ושל מערכת המידוף וארגון בית העסק, והדבר יטיב עד מאד עם תפוקת העסק.