מערכת רישום לאירועים דרך הטלפון
חשיבות מערכת הרישום לאירועים דרך האינטרנט
בראש ובראשונה, שימוש במערכת אינטרנט תאפשר לנו לדעת האם עלינו להשקיע יותר משאבים בשיווק ופרסום האירוע כדי למשוך אליו יותר מוזמנים, או שמא די במאמצים שכבר עשינו כיוון שמספיק אנשים כבר נרשמו. מערכת הרישום לאירוע תבטיח לנו שלא יהיו כל הפתעות ביום האירוע, כיוון שאנו יודעים בדיוק מי עומד להגיע אל האירוע ומי לא.
רישום לאירוע דרך מוקד טלפוני
אחד מן הפתרונות הקיימים כיום הינו מערכת רישום לאירועים דרך הטלפון. בשימוש במערכת זו, מתקשרים המוזמנים למוקד טלפוני, ושם הם יכולים לאשר את הגעתם. חשוב לציין כי לכל פרוייקט, כנס או אירוע יש מספר טלפון שונה, מה שמאפשר נוחות מירבית בעת השיחה וחוסך את הצורך בניווט מתיש בין תפריטים. צוות המוקדנים עוברים הכשרה ספציפית עבור כל פרוייקט, כך שהמקצועיות שלהם מובטחת.
אין צורך לחשוש גם לגבי זמינותו של המוקד, כיוון שרוב החברות הגדולות מציעות מערך הכולל עשרות מוקדנים, כך שאין זמן המתנה על הקו (או שיש זמן המתנה אך הוא קצר וזניח). אמנם רוב החברות אינן מציעות מוקדים הפועלים במשך 24 שעות ביממה, אך קיימים פתרונות גם לבעיה זו- במידה ואחד המוזמנים מתקשר לאחר שעות הפעילות, הוא מופנה לתא קולי ויכול להשאיר הודעה. אחד מן המוקדנים יחזור אליו מייד כאשר יתחיל יום הפעילות הבא.
עוד ייתרון חשוב ומשמעותי של המוקד הטלפוני לרישום ואירועים הוא האפשרות לבצע שיחות יזומות למוזמנים או לקהל יעד פוטנציאלי, או לשלוח הודעות טקסט המשווקות את האירוע. בכך, אפשר ליידע אותם על האירוע ולתזכר אותם לגבי קיומו, וגם לנסות לגרום להם לבוא. שיטות אלה מביאות באופן מוכח לעלייה בכמות המוזמנים שמאשרים הגעה לאירוע.
במערכת רישום לאירועים מסוג זה, ניתן לבצע מעקב מקיף בזמן אמת על כמות המוזמנים אשר אישרו הגעה, מה שמאפשר בקרה ובחינת צורך בשיווק נוסף של האירוע.