מהן מתנות לפסח ללקוחות? איפה ניתן להשיג אותן ומה האפקט שהן מייצרות? ולמה זה משתלם לך יותר משיחת "חג שמח" ללקוח?
מאמר זה עוסק בהקשר הפסיכולוגי שבין אווירת החג והיכולת שלכם כספקים לנצל אווירה זו לשיפור מכירות באמצעות מתנות לפסח ללקוחות. עברה שנה ובדרך השגת לקוחות חדשים ואיבדת ישנים. כעת כשפסח עומד בפתח, זה הזמן הטוב ביותר להזכיר לקהל הלקוחות שלך שאתה חושב עליהם ורוצה בטובתם. בבית ובין חברים, מתנות לפסח נמדדות בערך המשמעות שלהן: דמי כיס, אגרטל יפה לשולחן או צלחת מקושטת הם רק חלק מהרעיונות שניתן לקנות בחנויות המתנות. עלותם הגבוהה של שלל המתנות לפסח מפחידה ספקים רבים מלעשות את הדבר הנכון ולתת ללקוחותיהם מתנה לחג.
אם כך, מה עושים? אילו פעולות ניתן לבצע על מנת לשמר את קהל לקוחותינו ואף להחזיר אלינו לקוחות שזנחו אותנו עם הזמן? על מתנות לפסח ללקוחות כמקדמי מכירות ומספר עובדות שלא ידעתם על לקוחות, ספקים וחגים במאמר הבא:
1. תקופת החגים היא תקופה לחוצה לרוב המעסיקים במשק, לחץ הקניות מגביר באופן ניכר את היקף העבודה של החברות, זאת בכדי שיוכלו לעמוד בביקוש הגדול שנוצר למוצריהם.
2. מכיוון שחופשת הפסח לעסקים היא תקופה יחסית ארוכה, רוב העסקים מתייחסים לתקופה שלאחריה כתקופת עסקים חדשה
. 3. מבחינה פסיכולוגית, תקופת החגים הינה התקופה הטובה ביותר לסליחות ולפתיחת דלתות בעסקים.
4. היקפי העבודה הגדולים ותזרים המזומנים המוגבר מותיר אצל הלקוחות הרגשה טובה של הצלחה ושגשוג, תקופה זו היא הטובה ביותר לכריתת הסכמים ושותפויות.
5. רוב הספקים יודעים ונערכים מראש לתגבר סחורה אצל לקוחותיהם לפני החגים, זאת על מנת שלא ייווצר חוסר שעלול לפגוע משמעותית בהכנסה של לקוחותיהם.
מה עושים עם העובדות הללו ואיך מתרגמים אותן לכסף? תקופת החגים כאמור היא תקופה מצוינת לעסקים, כמו כן היא תקופה בה הלקוח זקוק לספק אמין ויציב עליו יוכלו לסמוך, ספק שיוכל להגביר את קצב האספקה לפי דרישת הלקוח. זוהי עת בה הלקוח נשען עליך יותר מאשר אתה נשען עליו. ספק נבון, יקדים וידאג להשתמש באווירת החג על מנת לשכנע לקוחות ותיקים וחדשים שהוא הספק שהם צריכים.
איך עושים את זה? היום ספקים רבים נוקטים בגישת "הטלפון ללקוח". שיטה זו מתבססת בעיקרה על שיחת טלפון לאקונית שעושה הספק ללקוח על מנת לאחל לו חג שמח, שיחה זו, מעבר להיותה גוזלת זמן משמעותית מהלקוח (שהרי אמרנו שזוהי תקופה עמוסה עבורו), לא תורמת במאום, אולי הלקוח יזכור אותך לשנייה ואולי לא. גישה חדשה שצצה בשנים האחרונות משלבת שני אלמנטים פסיכולוגיים, השימוש בחג הפסח כמשרה אווירה נעימה יחד עם הצפייה למתנה, גישה זו אומצה באחרונה ע"י ספקים רבים והיא תופסת תאוצה, מדובר במתנות לפסח ללקוחות שעלותן היא עשרות שקלים בודדות, מתנות אלו מוגשות ללקוח כשעליהן סמל או הקדשה מטעם הספק. השילוב בין, הצרכים הפסיכולוגיים של הלקוח ומתנות פסח ללקוחות הינו אידיאלי להשגת לקוחות חדשים, שמירה על הלקוחות הקיימים ואפילו החזרתם של לקוחות שאבדו. ניתן כיום להשיג מתנות לפסח ללקוחות במחירים מוזלים ובכמויות משתנות לפי דרישתך, החל מעטים, שעונים וגימיקים נוספים. הליך הפקת הלוגו או האפקט הפרסומי על המתנות הינו זול ומהיר ואינו מצריך מאמץ מצדך
. רכישת מתנות לפסח ללקוחות בטרם כניסה למעגל חג הפסח הינה הבחירה הנבונה ביותר, העלות נמוכה יותר, המגוון והמלאי עשירים יותר, כך שאתה יכול להיות בטוח שעשית את העסקה הטובה ביותר. אנו בסתיו מוצרי פרסום מתמחים באפיון והתאמת מתנות לפסח ללקוחות, משלב התכנון, וכלה בשלב סגנון התוכן ואספקת המתנות,
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות