השתלבות בקהילה
אחרי לא מעט תהפוכות והתפתחויות בגלגולי רשתות המזון, נדמה כי המגמה המשמעותית ביותר הינה לכיוונים קהילתיים. כיוונים יצירתיים אלו משתלבים היטב בתפיסות הצרכניות החדשות ואורח החיים המקובל. קואופ, הרשת השיתופית השלישית בגודלה בארץ הינה אחת הרשתות הפעילות והדומיננטיות בתחום. מטרתה של קו אופ הינה השתלבות באזורי המגורים תוך יצירת אווירה שיתופית המחזקת את הקשר עם הקהילה המקומית ואזורי המגורים בהם הרשת פעילה.
תהליך מיתוג מחודש
כחלק מההליך התמתגה קו אופ תחת ניהולו של עופר פיינשטיין מחדש תוך שילוב ערכים קהילתיים ומשפחתיים, איכותיים וערכיים. אגודת קו אופ מונה לא פחות מ-13 אלף חברים וחברי האגודה נהנים מהנחות של 6%. כבר בשנת 2012 החלה קו אופ תחת ניהולה של עופר פיינשטיין, להעמיק את קשריה עם הקהילות המקומיות, ליצור מעורבות חברתית ושילוב אקטיבי בתוך סביבות המגורים הרלוונטיות. במסגרת תהליך המיתוג שודרגו כל סניפי הרשת והפכו למרכזי חיים תוססים.
לא מוותרים על חיי נוחות
כחלק ממגמה הולכת וגוברת של רשתות וחנויות נוחות למיניהן פותחת רשת קו אופ סניפים המהווים ONE STOP SHOP ומעניקים לתושבי השכונה בה ימקמו את כל צרכיה. סניפים אלו יעניקו את מלוא המענה לצרכים אישיים ומשפחתיים, קהילתיים וחברתיים, תוך שילוב פעילויות חברתיות ומבצעים על מוצרים שונים מדי חודש במחירים ללא תחרות. נראה כי חווית הקנייה של הצרכן מעולם לא הייתה מפנקת יותר תודות להליך המיתוג המחודש של הרשת.
פעולות השתלבות בקהילה
פעולות השתלבות בקהילה החברתית כוללות את פתיחת קואופ לרכישת מניות על ידי הציבור ומתן אפשרות לשותפות בניהול הרשת. כמו כן, רוכשי מניה של קו אופ יוכלו ליהנות מאחוזי הנחה בכל קנייה. הנפקת האגודה משפרת את תדמיתה של קו אופ ומסייעת בחיזוקה הכלכלי במשק. לאחר צעדי התייעלות ופנייה מחודשת ללקוחות באזורים השונים, ייהנו הקונים בקו אופ מחוויה אישית ומפנקת, המותאמת אישית לצרכי המשפחה, החברים והסביבה. עופר פיינשטיין, המנהל הכללי, מברך על פעולה זו.
תמחור מחודש
כחלק מהליך המיתוג המחודש שעוברת הרשת, המחירים במושבים ובסניפים קטנים ירדו פלאים, על מנת להציע ללקוחות מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים בכל קנה מידה. באופן זה דואגת הרשת להתקרב ללקוחותיה, ליצור תנאים טובים יותר לקהילה ולהפוך חלק ממנה.