אם גם בבית העסק שלכם אתם חשים בעומס בקווים, ובהזמנות שרק הולכות ותופחות, מענה טלפוני לעסקים מציע לכם תגבור מלא אשר יסייע לכם להגשים את כל היעדים שלכם מבלי הפרעות מיותרות. התשלום יתבצע כנגד השירות, ללא אחוזים או פרמיות כלשהן – אף על פי שיתבצעו פעולות מניבות כמו מכירה, הנעת הפונה באמצעות טלמיטינג יעיל, ועוד. כמו כן, תבוצע באופן מלא עבודת המזכיר העל כל רבדיה: רישום הודעות, קביעת תורים ופגישות וקביעת אירועים ביומן. החברה נותנת שירותים לרופאים פרטיים, רופאי קופות החולים, עורכי דין, בתי עסק, מכללות, אוניברסיטאות ושלל ארגונים מסוגים שונים.
שירות הודעות
שירות ההודעות אחראי על האינטראקציה עם הפונים שחיפשו אתכם בטלפון. בשירות יושבים מוקדנים אשר יכולים להזדהות כעובדי החברה שלך או כעובדי שירות מענה טלפוני לעסקים – לפי בחירתך. ההודעות יירשמו כלשונן, בהתאם לרצון הפונה, תוך אספקת מענה גם לפונים דוברי שפות זרות. במקרים חריגים בהם הדובר נמצא לא משוחח בצורה ברורה – דבריו ישוכתבו כך שתוכל להבין מה המסר שהוא ביקש להעביר לך.
החטיבה העסקית
החטיבה העסקית אחראית על שני מוקדים: הזמנות וטלמרקטינג. מוקד ההזמנות מסייע לצוותי המכירה בבית העסק שלך להשלים הזמנות ויכול לפעול גם לאחר שעובדייך כבר הלכו הבייתה, ובכך להגדיל את חלון המכירה בחברה שלך כהכנסה פסיבית. במקביל, צוות הטלמרקטינג יבצע את הגבייה מהלקוחות, יבחן את קהל היעד של המוצר שלך, וישווק את המוצר לקהלי יעד שונים באוכלוסיה הישראלית, באמצעות פילוח מקצועי ומדוקדק שייערך במוקד זה. החטיבה העסקית מכילה גם שירות טלמיטינג אשר דואג לקביעת פגישות עם פונים אשר נהפכים ללקוחות פוטנציאליים. ניסיון העבר הוכיח כי פגישות עם פונים שערכו עם החברה שיחת טלמיטינג הן בדרך כלל פגישות שמסתיימות במכירה.
שירותים עבור חברות השליחויות
במענה טלפוני לעסקים מתבצע שירות מילוי תעודות משלוח עבור חברות השליחויות. החברה מתחברת למסופי המשלוחים, ונציגיה ממלאים את הפרטים ממש כמו עובדי ההזמנות בחברות השליחויות. התוצאה היא, כמובן, הפחתת העומס בקווים של החברות, והגברת הפעילות העסקית בחברה, שכן עם עוד טלפנים לצדיהם של העובדים המקוריים – יותר הזמנות שילוח נסגרות ביום ומאפשרות פעילות נרחבת ורווחית יותר.
קישורית חברה מובילה למענה אנושי - http://www.blog.kishurit.co.il/