הקהל הצעיר שאלו מאפייניו מושך אליו חברות רבות הרוצות לשווק את מוצריהם בראש ובראשונה לאותו קהל יעד זה. קהל שחי את החיים, מבין עניין, אין לו זמן להתעכב ורוצה ודורש שדברים יהיו Instant כאן ועכשיו. ובעולם שכזה אפילו הנשים הבוגרות מחפשות להיות צעירות וזה מתבטא אם זה בלבוש, התנהגות ואופי, כיום ניתן לראות נשים בגילאי ה – 50 – 37 שעובדות כדיילות בחברות שונות לדוגמא: סופר – פארם כדיילות יופי, חנויות בגדים, תינוקות ועוד.
אנו עדים כיום למה שעד לפני כמה שנים כלל לא היה וזה נשים שיוצאות לעבוד ויתרה מכך במקומות עבודה כאלה שדורשים ייצוגיות, שירותיות, סבלנות ומכירתיות כדי לעמוד ביעדים ולהצליח לעבוד במקומות שהיו כמקדשן של הצעירות בלבד. אנו עדים היום כי נשים רבות מצליחות במקומות עבודה כאלה ומתקדמות לעמדות בכירות של ניהול. אם ככה מדוע אנו ניתקלים במודעות דרושים של דיילות צעירות "אחרי צבא"? ובכן בוא נודה באמת כל מה שנכתוב יקבל פרשנות אישית ושונה מקורא לקורא ובכל זאת ננסה להסביר זאת ומבלי לקבוע, לחרוץ ולפגוע במי מהצדדים אלא רק על בסיס עסקי.
יציאה בקריאת הודעה של "דרושות דיילות צעירות אחרי צבא" ובכן היא לא בכדי ולה מספר הסברים ואלו הם בנקודות:
• צעירות אחרי צבא הן נשים שאפתניות נשים שכוחן במותנן ועוד לא ראו עולם וכדי להגשים את חלומן הן נכנסות למקום עבודה עם רעל בעיניים כדי להצליח לעשות כסף רב לתוכניותם הרבות.
• ידוע כי מבחינה עסקית ככל שאתה צעיר חברות פרסום, שיווק והפקת אירועים מתבקשות על פי חוק לשלם שכר נמוך מאיש בוגר.
• צעירות אין להן התחייבויות והן פנויות רוב הזמן וכיום זה מה שחברות מחפשות, לויאליות למקום עבודה.
• בחלק מהפרוייקטים הדרישה לדיילות צעירות באה דווקא מהלקוחות
• ישנם פרוייקטים שדווקא מתאים לצעירות לעבוד עקב מאסיביות העבודה בין אם זה בעמידה ממושכת, נסיעות בכל חלקי הארץ עקב השקת מוצר בפריסה ארצית.
לחברות רבות חשוב התדמית, כיצד הן תצטיירנה בפני ציבור הלקוחות ישנם גם חברות רבות בעלות סטיגמה שהצטברה במשך השנים בקרב הלקוחות ושהן מבינות כעת כי יש לבצע שינוי וריענון כדי לקדם את החברה קדימה ומעוניינות לשנות זאת וליצור דרך חדשה, התרעננות, חדשנות כזו שתיצור תדמית שונה בתכלית מזו הקיימת. קיימות דוגמאות רבות של חברות בארץ שהחליטו לצאת במהלך ענק של מיתוג מחדש ופועל יוצא של חדשנות ו"הצערת" החברה שתפנה לקהל הצעיר הרחב ובתוך כך נעזרות בחברות מיתוג והפקת אירועים בגיוס דיילות לאירועים שונים שבזה הן מתמחות.
ובכן כיום ניתן להיתקל בלא מעט מודעות לגיוס של עובדות לתפקידי עבודת דיילות שונים על ידי חברות הדיילות והפקת אירועים הגדולות ביותר במשק וכן אנו יכולים לראות כי הפנייה בעיקר היא לבחורות צעירות וזאת בשביל לספק לאותן חברות את מבוקשן למיתוג וייצוג שיישדר יופי, נערות, חדשנות, "קוליות" ועוד, שאיפה של החברות להתחבר לצעירים, להתחבב עליהם בכל מיני קמפיינים וגימיקים שיקרצו ובסופו של דבר יקדמו את פני החברה ותדמיתה.
מאמר זה נכתב על המין היפה בלבד כדי לעמוד על הצורך של חברות שונות כיום במשק להיעזר בכוח הנשי לטובת פעולות קד"מ שונות וכמובן מבלי לפגוע בזכויותיהן ולהבהיר מדוע לגיל לעיתים יש משמעות בקמפיינים שונים, המאמר הבא ייבחן את השימוש שכנגד במין הגברי בעולם הפרסום.