דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תודה מקרב לב 

מאת    [ 28/11/2005 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 9692 פעמים ]

תודה מקרב לב


פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות,אופטימיסט רואה הזדמנות בכל
קושי. )ווינסטון צ`רציל(.
מצליחנים במכירות שואפים להיות בתודעת לקוחותיהם, במידה
המרבית האפשרית. למעשה הלקוחות נותנים לנו הזדמנויות רבות
להיות בתודעתם, כאשר הגישה שלנו חיובית ולא מאיימת. למרות
זאת, אנו מחמיצים הזדמנויות אלו פעמים רבות.






אחת הדרכים הקלות והיעילות להיות בקשר היא באמצעי עוצמתי של אגרת אישית. צא ולמד, איך אתה
מרגיש כשאתה מקבל איגרת אישית - כך גם מרגישים הלקוחות שלך כשמקבלים איגרת אישית. להלן
שמונה הזדמנויות לומר תודה, ואיך לעשות זאת בצורה יעילה.




1( כאשר לקוח עושה אתך עסקים.
בכל קשר כזה , כתוב אגרת אישית קצרה, או גלויה שאומרת: ``אני מלא הערכה לעסק שלך.
תודה רבה לך``. כל אחד מעריך את העובדה שאתה יוצא מגדרך לתת לו להרגיש שהוא חשוב ומוערך.

2( כאשר לקוח מחמיא לך על נושא כלשהו.
זו הזדמנות לאגרת תודה קצרה: ``תודה רבה לך שהקדשת מזמנך היקר לעשות לי את היום. אני
מאד מעריך זאת``. אנשים מחמיאים מעט מאד איש לרעהו , אז הייה אתה בין המובילים שמחזירים
תודה למי שמודה לך.

3( כאשר לקוח מעיר הערות או מציע הצעות.
זו מתנה נהדרת, כאשר לקוחות שלך פונים בהערה או הצעה איך לעשות דברים טוב יותר, או
בדרך שונה. הם גם בעצם נותנים לך איתות קניה. הם בעצם אומרים לך: אם תעשה את השנוי הזה
המוצר שלך יהיה יותר מושך מבחינתנו. הנה כך תתחיל את האיגרת: ``תודה רבה לך על הצעתך, איך
לתת לך שרות טוב יותר. כוונתי העסקית לעשות בדיוק כך. אתה עושה את הג`וב שלי יותר קל
ויותר מעניין כשאתה מספק לי תשומה``.




4( כאשר לקוחות מנסים משהו שהמלצת להם.
כאשר הם קונים מוצר חדש בהתבסס על המלצתך בלבד, הם יוצאים מ``אזורי ``תוחונ שלהם. הם
נותנים אמון בך ובמוצר שלך. עובדה זו ``תשקבמ`` אגרת כדלהלן: ``תודה רבה שנתת בי אמון.
אני מעריך מאד עשיית עסקים אתך``.

5( כאשר לקוחות ממליצים עליך.
זו צורת הפרסום הטובה ביותר שאתה יכול להשיג. האיגרת צריכה להיות: ``תודה רבה שהמלצת עלי
ל. . . אני אספר לך על התפתחות הקשר. מאד משמעותית עבורי העובדה שאתה מוכן להמליץ עלי.
אני מעריך זאת מאד``. סוג זה של תודה יכול לכלול מתנה קטנה.

6( כאשר לקוחות סבלניים, או שאינם סבלניים.
לקוחותינו מסייעים לנו כאשר הם נותנים לנו זמן ללמוד, איך לתת להם שרות בצורה הטובה
ביותר, וזה לעתים דורש את סבלנותם. מצד שני הם נותנים לנו ``קריאה ``ררועתהל כשהם מאיצים
בנו להזדרז. במקרה זה הם בעצם אומרים לנו``הקדש לי תשומת לב. המתחרים ממתינים לחטוף אותי
ממך``. בכל אחד מהמקרים, שלוף אגרת והבא לידיעתם כמה הם חשובים לך. אתה יכול לומר:
``תודה שאתם מעמידים אותי במקומי. אני מעריך מאד שאתם עוזרים לי לסייע לעסק שלכם``.




7( כאשר לקוחות אומרים לך: ``לא``.
הגעת עד לקו הסיום ולא השגת את המכירה, הפעם. עדיין זו ההזדמנות לאגרת קצרה. הודה להם על
הזמן שהקדישו לך, על היותם מתחשבים, ועל הכנות שלהם. השאר דלת פתוחה בעצם היותך ידידותי
ואדיב. נוכחתי לדעת שחלק לא קטן של מכירות שהשגתי הגיעו מלקוחות שאמרו ``לא``, בפעם
הראשונה. אנשים זכרו את האיגרת ששלחתי להם, ועובדה זו עשתה את השינוי.

8( כאשר לקוחות גורמים לך לחייך.
אני זוכר לקוח שנהג להתקשר אלי ולבשר לי חדשות טובות. אחר נהג לשלוח לי כל הזמן בדיחות
בדואר אלקטרוני. זה גרם לי לחייך ואני נוהג ליידע לקוחות שגרמו לי להרגיש טוב. אני שולח
להם אגרת, בדרך כלל מוטבעת בדמות ``סמיילי``. תמיד מבחינים ותמיד זוכרים את השימוש
בטכניקה זו. אלו זרעים שנשתלים ובבוא העת נותנים פירות.





בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב