דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים אורגני 

מאת    [ 18/09/2014 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 3070 פעמים ]

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט ( SEO -קידום אתרים אורגני ) זהו הליך של פעולות רבות לאורך זמן ב 3 מישורים :


    • אופטימיזציה בתוך האתר
    • אופטימיזציה מחוץ לאתר
    • גורמים טכניים

המטרה שלנו היא לקחת את האתר אותו אנו מקדמים ולהפוך אותו לכמה שיותר נעים , קריא ואיכותי לקורא ולמנועי החיפוש .

האופטימיזציה בתוך האתר היא נקודת ההתחלה שלנו , אחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לקדם מספר רב של ביטויים ומילות מפתח בעמוד אחד . אסטרטגיה זאת לרוב לא תניב תוצאות טובות .

פיתרון יעיל יהיה להפריד כמה שיותר ביטויים לעמודי תוכן ייחודיים שונים . בנוסף עלינו לחקור ולראות היכן אנחנו עומדים בכל אחד מהביטויים אותם אנו רוצים לקדם , את מה צריך לשפר ומה נמצא כרגע במצב טוב .

שום דבר לבד לא יתן את נוסחת הקסם , להיות בגוגל בתוצאה הראשונה.יש מעל 200 גורמים שונים בגוגל לפיהם גוגל מדרגים אתרים והם משתנים מיום ליום .

הדגשים לאופטימיזציה בתוך האתר :


    • תוכן איכותי – הוא המפתח העיקרי לקידום האתר שלך, מנועי החיפוש רוצים את התוכן האיכותי ביותר , תפקידך הוא לספק את התוכן האיכותי והרלוונטי ביותר בתחום שלך .
    • כתובת ידידותית אשר תואמת את מילות המפתח אותם אנו מקדמים.
    • Title Tag- כותרת עליונה בדפדפן אשר צריכה להיות יחודית ומעניינת .הכותרת מוגבלת ל -70 תווים.
    • Meta Description - מעבר למשמעות במנועי החיפוש, הטקסט שיוצג יהיה בפועל מכתב שיווקי לעמוד שלך, עלייך להפוך אותו לכמה שיותר מעניין ורלוונטי, על מנת להגדיל את מספר הכניסות.
    • Alt Text – נותן טקסט אלטרנטיבי לתמונות שנעלה, מקל על מנועי החיפוש בהבנה של מהי התמונה ומעבר לכך בעל משמעות גדולה לאנשים עיוורים למשל.
    • קישורים נכונים – בתוך האתר , לקשר לדפים רלוונטיים אחרים בחוכמה .
    • תאימות לגלישה בסלולר ולדפדפנים שונים ,  אנו גולשים לא רק במחשב האישי ,אתר מקודם צריך להתאים  לכל הפלטפורמות.

אופטימיזציה מחוץ לאתר מתחילה בלינקים חיצוניים איכותיים לאתר שלך , האופטימיזציה בתוך האתר לא תספיק בשביל שהאתר שלך יקודם במנועי החיפוש למושגים תחרותיים . גוגל משפרת את האלגוריתם שלה פינגווין , שבודק את איכות ומקור הלינקים לכן כל השיטות הישנות שפעם עבדו היום לא עובדות בטווח הארוך.

הדגשים לאופטימיזציה מחוץ לאתר:


    • מדוד את איכות הלינקים שלך , מאיפה הם מגיעים וכיצד גוגל רואה אותם Open Site Explorer הוא כלי מצוין שבודק את זה .
    • בעזרת Open Site Explorer לאחר שבדקת את כל הלינקים על האתר שלך , בדוק את כל הלינקים של המתחרים לעומק באותה הצורה , התובנות יהיו משמעותיות .
    • הוספת לינקים איכותיים דרך שותפים עסקיים , ספקים , בלוגים ,פורומים , מאמרים .

גורמים  טכניים  :


    • בדיקה האם גוגל הוסיף את האתר שלך לאינדקס , דרך לבדוק את זה היא לרשום בגוגל "site:yoursite.co.il" , רוב עמודי האתר צריכים להופיע .

    • מהירות הטעינה של האתר , זהו גורם חושב בדירוג , אתר שנטען מהר יקבל נקודות זכות אצל גוגל ביחס לאתר איטי עם תוכן זהה .

    • שרת מהיר ויציב , אם השרת שלך נופל הדירוג שלך יפגע .

    • וודא שיש לך מפת אתר (sitemap) עדכנית שעוזרת לגוגל לקרוא את האתר שלך.

    • וודא שכל הקישורים שלך באתר תקינים שאין לינקים "שבורים".

    • מומלץ להשתמש ב schema.org שעוזר לכל מנועי החיפוש להבין בדיוק מה יש לך בתוך האתר .

כל שלושת הגורמים ביחד יעזרו לך לקדם את האתר במנועי החיפוש .

www.Seonpoint.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב