חשיבה מוקדמת
כבעלי אתר אינטרנט שהושקעו בו מירב המאמצים , אתם בטח כבר יודעים שכאן לא הסתיימה העבודה , אלא רק מתחילה העבודה הקשה. על מנת להביא את האתר שלכם לרמת מודעות ופופולריות מספקת עליכם לשווקו ולקדמו. במאמר זה אגע בנושא הקידום , מתי להתחיל ומה המשמעות של הלו"ז הקיים לפניכם.
עליית האתר לאוויר
לפני העלאת האתר שלכם לאויר עליכם להיות ערוכים למצב בו תבחרו לקדמו במנועי חיפוש , עדיף להשקיע את החשיבה לפני העלייה לאוויר ולמקם את מילות המפתח בתוך האתר מראש, זיכרו , גוגל אוהב אתרים לאנשים ולא למנועי חיפוש. לפני שהאתר שלכם צבר זמן מנוע מינימלי ברשת אין טעם להתחיל לקדמו בצורה מאסיבית .
לאחר מספר חודשים
לאחר מספר חודשים בהם האתר שלכם צבר זמן אוויר , כעת אתם הרבה יותר חכמים באשר לתוכן , להתמקדות שלו ולקהל היעד אותו הוא משרת . וזה הזמן להתחיל לחשוב על קידום האתר.
קידום האתר
זהו השלב שבו אתם כבר צריכים לדקלם את הנושאים הבאים : מה הלקוחות שלכם מחפשים בגוגל על מנת להגיע אליכם ?, אילו מילות מפתח אתם רוצים לקדם שיניבו עבורכם את מירב התועלת = גולשים פוטנציאלים .
לאחר שיש בידיכם את הנתונים הללו עליכם להעביר את הנתונים לחברת קידום אתרים אותה בחרתם על מנת לקדם את האתר .
זיכרו , רק אם אתם יודעים את כל הנתונים הדרושים למשימה זו , תלכו על זה , אני מזכיר לכם שוב ושוב שקידום אתר זו משימה הדורשת מכם תשומת לב ומידע רבים.