לפני בחירת החברה שממנה תקנהי את השער החשמלי, יש לבדוק מספר דברים:
• אמינות החברה- לדבר עם לקוחות החברה , ניתן להסתמך על המלצה של לקוח מרוצה, או על האינטרנט.
• סקר שוק- כדאי לוודא שהחברה מציעה מחיר הוגן לשער, לא תמיד הכי יקר הוא גם הכי טוב.
• יש לבדוק האם המוצר נמצא תחת אחריות החברה, לבדוק את תוקף האחריות ובכך להימנע מהוצאות כספיות נוספות.
• תקלה בשער יכולה להפריע, במיוחד אם לא מטפלים בה זמן רב. לכן כדאי לבדוק כמה זמן יש להמתין לקבלת שירות במקרה של תקלה.
• וותק ומוניטין מעידים על חברה בעלת מאגר לקוחות קבוע שניתן להסתמך עליו, ועובדים מקצועיים.
כדאי לשים לב לרושם הראשוני של איש המכירות, נועם ואדיבותו, דייקנותו של איש המכירות- האם הוא מגיע בזמן לפגישות וכו'... ידע מקצועי וטכני של איש המכירות, ומהירות התגובה במענה הטלפוני של החברה.
חשוב מאוד לוודא שהשער עונה על דרישות התקן בטיחות, כדי להימנע ממצבים בהם חברת הביטוח מתנערת מאחריות.
שירות לשערים חשמליים מתחלקת למספר סוגים, כגון:
• שדרוג מערכות לשערים- בדיקת המוצר בצורה מקצועית, בסוף הבדיקה ניתן ללקוח דוח מסודר המפרט מה הם השדרוגים הדרושים למוצר.
• פתיחה סלולארית של שערים חשמליים, המתבצעת של ידי חיוג ( ללא תשלום ) לבקר סלולרי בו נמצאת רשימת מספרים מורשים. ברגע שהבקר מקבל שיחה ממספר מושה, השער נפתח. מרחק המכשיר מהבקר לא מפריע, וניתן לחייג לבקר מכל מקום. מערכת זו לא מבטלת את האפשרות לפתיחת השער באמצעות שלט, והמערכת מתאימה למקומות רבים כגון בית פרטי, בניין מגורים, דלת למוסך, מחסומים חשמליים ( גם בכניסה לעסקים ), בנייני משרדים, חניונים פרטיים, קיבוצים, מושבים וכו'...
• למערכת הסלולרית יתרונות רבים – ניהול קל ופשוט, התאמת המערכת בהתאם לדרישות הלקוח, אין צורך בהחלפת סוללות או בשכפול שלטים, אין צורך לשלם עבור השימוש....
• בנוסף לכל אלה, במערכת הסלולרית יש אפשרות להגדת משתמש זמני, הגבלת שעות כניסה או יציאה, ביטול פתיחת השער במקרי חירום, הרשאות משתמשים לפי ימים ושעות שנקבעו מראש.
פנחס היישריק מחסני ברזל בע"מ. מעל 43 שנות וותק. לפרטים צרו קשר!