דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה קורולה 

מאת    [ 10/02/2015 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1739 פעמים ]

טויוטה קורולה החדשה נחשבת לאחת המכוניות הנמכרות ביותר ברחבי העולם והרכב זוכה להצלחה עולמית ושובר שיאי מכירות במדינות רבות בעולם. הדגם הראשון יוצר כבר בשנת 1966 וזכה לשם 10KE, וכדאי לדעת כי עד היום נמכרו למעלה מ- 40 מיליון מכוניות מדגמי הקורולה השונים שיוצרו לאורך השנים. הרכב הגיע לישראל רק בתחילת שנות ה- 90 לאחר הסרת החרם הערבי ומיד עם הגעתו זכה לעניין רב ולנתוני מכירות גבוהים. טויוטה קורולה אהובה בישראל וזוכה לביקוש רב, כדאי לדעת כי הרכב שומר על ערכו לאורך השנים ולכן מעבר ליתרונותיו הרבים יש לו גם ביקוש נרחב בשוק המשומשות.

אריזה חדשה ומודרנית ביותר !

טויוטה קורולה החדשה מתחרה בהצלחה רבה בקטגוריית המכוניות המשפחתיות. הרכב מגיע עם עיצוב אלגנטי מרהיב ומושך ויש לו גוף מפוסל ומראה יוקרתי שמסובב מבטים מכל עבר. כדאי לדעת כי מעצבי חברת טויוטה העולמית הגדילו לעשות בדגמים החדשים של הקורולה ומיד עם פתיחת הדלת נחשפים לרמת הגימור הגבוהה ולהנדסת האנוש המתקדמת. רמת האבזור ברכב הן מן הגבוהות בסגמנט המשפחתיות וברכב מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית ומשוכללת עם מצלמת רוורס ודיבורית.

ביצועי כביש מרהיבים

טויוטה קורולה מספקת חווית נהיגה יוצאת דופן ובזכות שלל הטכנולוגיות החדשניות אשר מותקנות ברכב זוכים הנהג והנוסעים לביצועי כביש מרהיבים תוך פליטת מזהמים נמוכה וצריכת דלק מפתיעה. טויוטה קורולה החדשה מצוידת במנוע 1.6 ליטר שמפיק 132 כוחות סוס ב- 6,400 סל"ד. המנוע החדשני משויך לתיבת הילוכים אוטומטית ורציפה עם 7 הילוכים והשילוב האיכותי תורם לצריכת הדלק הנמוכה, 21.74 ק"מ לליטר בהתאם לבדיקת היצרן בתנאי מעבדה.

ידידותי לסביבה

בשנים האחרונות גברה המודעות לחשיבות נושא איכות הסביבה וחברת טויוטה הרימה את הכפפה והחלה לייצר רכבים ידידותיים יותר לסביבה. טויוטה קורולה החדשה חסכונית בצריכת הדלק ובזכות מנועים יעילים ושלל מערכות טכנולוגיות חדשניות הרכב מציע רמת פליטת מזהמים נמוכה וכך רוכשי הרכב נהנים גם הם מתרומה לסביבה. חשוב לדעת כי גם במפעלי הייצור של חברת טויוטה מקפידים על תהליכי ייצור חדשניים וידידותיים לסביבה.

תמורה מלאה למחיר

טויוטה קורולה ידועה כמכונית אטרקטיבית המעניקה תמורה מלאה למחיר.הרכב מציע אבזור עשיר ונדיב, ביצועים מעולים, מנוע עם הרבה כוח, תא נוסעים מרווח ונעים ותא מטען מספק. טויוטה קורולה היא בחירה איכותית ונכונה לכל מי שמחפש רכב משפחתי נוח ומתקדם עם עיצוב שובה לב, נוכחות בולטת על הכביש ושירות מבית טויוטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב