דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרגם את המוצר ללקוח 

מאת    [ 14/04/2015 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1990 פעמים ]

הלקוחות הם מאד חכמים, הם יודעים בדיוק מה מתאים להם ולמה הם מגהצים את כרטיס האשראי שלהם. להגיון אין תפקיד במשחק
 הזה, אלא רק לחושים ולהבנה התת הכרתית

תפקידינו כבעלי עסקים להבין ולזהות זאת ולתרגם את המוצר עבורם

סיפור אישי
"בזכרון יעקב ביקב תשבי ניתן להביא בקבוקי יין ריקים ולמלא אותם במילוי עצמי במקום מתוך חביות היקב. היין מעולה וזול משמעותי כי אין רווח למשווק, אין עלות בקבוקים ואין הובלה. אתה מגיע עם בקבוקים ריקים, ממלא וחוזר הבית. אחלה סידור לחובבי יין.
פעם התאספו אצלינו כמה חברים, הגשנו לשולחן כמה בקבוקים עם תוויות שונות. אחד החברים, שמתיימר להבין ביין, קרא בשקידה את התוויות, טעם מכמה בקבוקים והמליץ לכולם על הבקבוק עם היין האיכותי ביותר בעיניו. בעצם הוא יצא "מושפל" כשהבין לצחוקם של החברים שאין קשר בין התוויות לבין היין בבקבוקים, כי בכל הבקבוקים היה אותו היין שמולא בתשבי."

חברות רבות נכשלות פעם אחר פעם בניסיונן למכור את אותו מוצר/שרות לשווקים שונים באריזה

שונה

לקוחות חכמים ומבינים את הטריק ולא אתי לנסות ולעבוד עליהם

בדרך זו לא רק שלא נצליח למכור אלא נאבד את אמונו של הלקוח במוצרים שלנו

הדרך האמתית למכור לקהלים שונים היא ל"תרגם" את המוצר ל"שפה" של אותה נישה
למה אני מתכוון במילה לתרגם?

ל"תרגם" פירושו להבין את השפה, התרבות, המנטליות, הערכים הנתפשים, התועלות האמתיות והמדומות, בקיצור להיכנס לתת מודע, למחשבה הפנימית של הלקוח ומתוך ההבנות האלו לבנות מחדש את המוצר כדי שיתאים בול לקהל היעד.

זה ממש לא קשה רק דורש מיקוד אחר והבנה שהלקוח חכם ויודע מה הוא רוצה

על מנת להבהיר את פשטות העניין אציג בפניכם שתי דוגמאות  

 בסכיני גילוח לגבר ולאשה קיימים אותם להבים

לכאורה מדובר מבחינת היצרן באותו מוצר

  אך הידית שונה, האחיזה שונה וכן הצבעים והגימור ועל ידי כך התחושה שמקבל המשתמש היא אחרת מהמין השני

ולכן הם מתורגמים לשני מוצרים שונים לחלוטין על ידי הלקוח

 דוגמא נוספת

מכונית לגבר ולאשה היא אותה מכונית 

ההבדלים הם בצורה החיצונית בצבע, במושבים, באחיזת ההגה, בלוח השעונים, ברעש שמשמיע המנוע, בכל מה שקשור למאפיינים האנושיים השונים בין גבר לאשה

בכדי להצליח במכירה לקהל יעד חדש, תשקיע בלימוד ה"שפה" שלו ו"תתרגם" את המוצר/השרות שלך לאותה "שפה". הלקוח החכם יבין שהשקעת וייצרת את המוצר במיוחד עבורו והמוצר שלך יהיה ברירת המחדל הטבעית שלו

 אז זכור המשווק החכם "מתרגם" את המוצר עבור הלקוח ולא אורז אותו עבורו מחדש

 

אתה מוזמן ליצור קשר ונשוחח רק על החברה/עסק שלך בחינם. אמיר דרורי אסטרטג עיסקי drorimst@gmail.com  050-7859777


 


בנוסף כתבתי מדריך מתנה עבורך
להורדה לחץ על הקישור


http://business-israel.ravpage.co.il/double-your-company?REF=ma




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב