כתיבה שיווקית באינטרנט היא כיום הדרך הנפוצה והשימושית ביותר לתקשורת שיווקית עם הלקוחות. היא עושה שימוש במגוון אמצעים דיגיטליים כגון: אתר באינטרנט, רשתות חברתיות כגון פייסבוק ולינקדאין, דיוור במייל וכדומה. ללא ספק זוהי דרך זמינה ונוחה ובמקרים רבים גם זולה יותר מהדרך המסורתית של שיווק המבוסס על ניירת (כרטיסי ביקור, פליירים, עלונים, קטלוגים ועוד). אך עדיין ישנם בעלי עסקים שממשיכים לפעול בדרך הישנה כל עוד העסק ממשיך לתקתק, ומתלבטים אם כתיבה שיווקית באינטרנט היא אכן כדאית עבורם. למי שעדיין מתלבט, הנה כמה סיבות טובות מדוע כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית.
כתיבה שיווקית באינטרנט – כל הסיבות מדוע זה כדאי:
• כתיבה שיווקית באינטרנט –כדי שימצאו אותך: כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה לאפשר ללקוחות להגיע אליכם במקום לנסות להשיג אותם. כתיבה שיווקית באינטרנט תאפשר לכם לפנות אל אנשים המחפשים פיתרון לבעיה או חומר בנושא המעניין אותם, שאותו תוכלו לספק להם בצורת סרטון, מדריך או חוברת טיפים, סיפור אישי מעניין, משל או מאמר מדעי. מכאן נפתח פתח לאינטראקציה עם לקוח פוטנציאלי המעוניין בשירות שלכם ללא שום ניסיון מצדכם "למכור לו" וללא שום שיחות שכנוע או התמקחויות.
• כתיבה שיווקית באינטרנט – כדי לפתח תדמית מקצועית: כתיבה שיווקית באינטרנט תאפשר לכם ליצור את התדמית הנכונה לעסק שלכם ולמותג שלכם. גם אם אין לכם אתר באינטרנט ולא דף בפייסבוק, יתכן שתמצאו את עצמכם באינדקסים, באזכורים שונים, ברשתות חברתיות ואפילו בפסקי דין. אם אתם רוצים להימנע מתדמית שלילית חס וחלילה, עליכם לעסוק ביצירת התדמית החיובית שלכם באופן פעיל. כתיבה שיווקית באינטרנט בצורה קבועה ותקופתית היא הדרך הנכונה ליצירת תדמית חיובית לכם ולעסק שלכם.
• כתיבה שיווקית באינטרנט – כדי להיות על המפה: אם אתם רוצים שיכירו את העסק שלכם, יפנו אליכם ויבקשו מכם שירות כתיבה שיווקית באינטרנט היא הפיתרון. חשוב לעסוק בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש על מנת שתמוקמו גבוה בתוצאות החיפוש של הגולשים אך חשוב עוד יותר לפנות ישירות אל לקוחות אמיתיים ולספק להם מידע מועיל.
• כתיבה שיווקית באינטרנט – כדי לשדר אמינות וגודל: האינטרנט מאפשר לכל עסק להציג את עצמו בצורה מקצועית ובנראות עדכנית, כך שגם עסק קטן יכול להיראות גדול. כתיבה שיווקית באינטרנט, שמבוצעת כמו שצריך, משדרגת גם את המקצועיות של העסק וכתוצאה מכך מקנה לו תדמית של מומחה ואמינות רבה יותר.
לילך כרמון, שותפה ומנהלת ב'מאה הימים', שירותי ניהול שיווק חיצוני לעסקים. היכנסו לאתר מאה הימים ומלאו שאלון אבחון שיווקי קצר וקבלו את התוצאות בחינם ומיידית לתיבת המייל www.100days.co.il