דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לנהל קמפיין מצליח בפייסבוק 

מאת    [ 25/11/2015 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2361 פעמים ]

אני מגיע אל לקוחות ששואלים אותי מדוע עליהם לקחת אנשי מקצוע כדי לפרסם בפייסבוק, "הלא ניתן די בקלות לכתוב כמה מילים, לשים אולי תמונה שקשורה ו/או לא קשורה, לשלם כמה שקלים והנה יש לנו קמפיין .. אז זהו שלא !!! ולא פלא שמרבית הקמפיינים האלו פשוט לא עובדים !

אם בכל זאת החלטתם שאתם מעדיפים לעשות את הפירסום לבד צריכה להיות סוג של מתודיקה, נוסחה אם תרצו, שלבים מסודרים שיובילו אתכם לקמפיין מוצלח בין עם מדובר במוצר, בין עם מדובר באג'נדה אותה אתם רוצים להפיץ ובין אם מדובר בשירות כלשהו ...הנה לפניכם משהו שאני עובד לפיו, כאמור אין פה סודות אלא שיטה אחת מיני רבות וכן לתוכן ולנסיון יש משמעות גדולה מאד ...

בואו נתחיל עם הכרה ...

תכירו היטב היטב היטב ואני חוזר היטב היטב היטב את השירות/מוצר/אג'נדה , תכירו ברמה של אם יעירו אתכם ב4 לפנות בוקר שתוכלו להסביר מה תפקידו של כול בורג ואיפה שמים כל כיסא במפגש אותו אתם עורכים בגין המוצר/שירות , הכרה ברמה שתוכלו להסביר מה בדיוק אתם רוצים ב4 משפטים , ואחר כך בלא יותר מ4 דקות ...

 

עכשיו נמשיך אל בנייתו של דף נחיתה + דף תודה

דף הנחיתה הינו למעשה הקשר המתמשך ביננו לבין הלקוח הפוטנציאלי שלנו, אני לא צריך ממנו את הlike  ו/או את התגובה האוהדת , אלו נחמדים מאד יחד עם זאת אני רוצה לשמור איתו על קשר או במילים אחרות מה שחשוב לי הם פרטי ההתקשרות , בדף הנחיתה נוכל להתחיל ולהקים לנו רשימת תפוצה מסוג כזה או אחר, רשימת תפוצה שתשמש אותנו לשלוח, לעניין ולהמשיך להיות בקשר עם הלקוחות הפונציאלים שלנו ...

 

תמונות ..כי תמונה שווה 1000 מילים

חשוב שהתמונות שאתם רוצים לפרסם יהיו קשורות, שיעשו לאנשים/לקוחות פוטנציאלים את החשק לתת בלחיצה ולהגיע משם אל דף הנחיתה עליו דיברנו לפני רגע , גדלי התמונות הם 1200 רוחב על 628 גובה

 

הגדרת קהל היעד

אתם לא רוצים לפנות לכולם כוללל כולם כולל האחות של דוד שמואל משכונת שבזי, אתם רוצים את הבן של דוד שמואל משכונת שבזי וזה בתנאי שהגיע לגיל שמותר להתחיל והוא רלוונטי לכם על פי הפרמטרים שקבעתם, הפייסבוק מאפשר פילוח מאד מאד מדוייק ...נצלו אותו בחוכמה והגדירו את קהל היעד שלכם כדי למנוע ביזבוז משאבים על הקהל הלא נכון .

 

כלל התוכן הוא המלך

המסרים שלכם חייבים להיות ברור מאד ... תוכן קצר וקולע הוא זה שישאיר את העניין ויביא את הלחיצה המיוחלת ...  כותרת – עד 25 תווים, מסר מרכזי עד 90 תווים , תיאור מורחב כמו שקוראים לזה עד 4 שורות קצרות וממוקדות ...

 

קמפיין ממוקד מתוך הרשימה

התחלתם/ן בקמפיין על פי הכללים, התחלתם/ן לצבור אנשים ברשימת התפוצה אותה בניתם/ן , זה הזמן לפלח אותם לרשימות תפוצה ניפרדות וממוקדות על פי הפרמטרים הידועים לכם, אותם ביקשתם בדף המקורי ... מיון של רשימות התפוצה על פי תחומי עניין, גין ומקום מגורים יכול למקד פלאים את המסרים ולהביא לאחוזי המרה גבוהים באופן משמעותי.

 

אם נסכם ...כן אני ממליץ בחום לתת לאנשי מקצוע לנהל לכם את הקמפיינים בפייסבוק, לצערי הרב אני מבין את נטית הלב שלא להוציא כסף על אנשי מקצוע וגם אם זה טעות אפשר לעשות אותה פחות כואבת ואולי אפילו להצליח ... אני כמובן מפרגן לכל מי שיכול רוצה ומצליח .

 

 לשאלות, הצעות, רעיונות ועוד ...מוזמנים ליצור עימי קשר ולעשות בלאגן ברשתות החברתיות ...

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן  stav@2bdaddy.co.il


0544716703




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב